Po kilku ostatnich sukcesach jakimi były zdobycie złotego godła KONSUMENCKI LIDER JAKOŚCI 2013, zajmowanie pierwszych miejsc w rankingach popularności według Skąpiec.pl oraz wprowadzeniem do oferty high-endowych kolumn Omega, Tonsil przechodzi do kolejnej fazy działania.
Jedną ze zmian wprowadzanych przez Tonsil jest budowa nowoczesnej sieci dystrybucji.
- Doskonale rozumiemy, jak ważna jest współpraca z Dealerami. Dlatego prowadzimy rozmowy z profesjonalnymi salonami audio w celu podjęcia stałej współpracy. Proponujemy dobre warunki finansowe, wyposażenie w materiały ekspozycyjne, wsparcie merytoryczne czy serwis door to door. Bardzo nam zależy na jakości obsługi aby klient końcowy był w pełni usatysfakcjonowany - mówi Sławomir Wieszczeciński, właściciel Tonsilu.
Kolumny Tonsil Altus i Maestro są flagowymi produktami firmy. Producent jednak nie zamierza bazować wyłącznie na tych modelach, dlatego podejmuje działania związane z projektowaniem i wprowadzaniem do produkcji nowych zestawów.
Pierwszym są high-endowe kolumny Omega, które stanowią jednocześnie pierwszy model z linii Golden Line. Kolejnym krokiem będzie zorganizowanie konkursu na projekt wizualny nowych zestawów, a w zależności od jego wyników będą podejmowane następne działania.
materiały prasowe