Koncentryczny pocałunek Vienna Acoustics
17 lutego 2009 Sprzęt

Gustav Klimt, jeden z najwybitniejszych austriackich malarzy i grafików, stał się inspiracją dla najnowszej i najdroższej serii zespołów głośnikowych marki Vienna Acoustics.

Gustav Klimt, jeden z najwybitniejszych austriackich malarzy i grafików, stał się inspiracją dla najnowszej i najdroższej serii zespołów głośnikowych marki Vienna Acoustics. W nowo utworzonej linii ulokowano dwa produkty, The Music (83 000 zł) (fot.) oraz The Kiss (52 000 zł).

The Music, ogromny, bezkompromisowy projekt wolnostojący mierzy ponad 130 cm i waży ponad 80 kg. Trójdrożna konstrukcja skupia szereg wykonanych na specjalne zamówienie przetworników. Najbardziej oryginalnym jest koncentryczny układ średniowysokotonowy, zainstalowany na obracanym module, któremu towarzyszą trzy 9-calowe woofery. Membrany średniotonowego i niskotonowych są typu spider, charakterystyczne dla głośników Vienny.

Znacznie mniejszy gabarytowo, podstawkowy projekt The Kiss jest wciąż trójdrożny, ale już z jednym wooferem. Kolumny sprzedawane są w komplecie z oryginalnymi podstawkami. Konstrukcje serii Klimt dostępne będą w czarnym lakierze fortepianowym lub kolorze Sapeli - pastelowej żółci znanej choćby z jednego z najsłynniejszych obrazów Klimta - "Pocałunek".

Live Sound & Installation wrzesień 2019

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta wrzesień 2019

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista wrzesień 2019

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio wrzesień 2019

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio wrzesień 2019

Audio

Polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu