Rynek związany z akcesoriami do zasilania urządzeń audio jest szeroki i specyficzny. Ilość firm, marek, modeli, rozwiązań jest oszałamiająca, a temat w swojej naturze dość delikatny. Na tym polu pojawia się nowy gracz, założona w 1997 roku amerykańska firma Audience.
Początkowo w jej ofercie dominowały przewody zasilające, teraz sporą część zajmuje również elektronika i kondycjonery, wśród których są trzy nowe modele. Najmniejszy aR1p zaprojektowany został do podłączenia pojedynczego urządzenia, np. końcówki mocy czy wzmacniacza stereo. Kondycjoner ma zamocowany na stałe przewód sieciowy, który uwalnia od konieczności kupowania dodatkowych kabli. Cenę ustalono na 1590 zł.
Najbardziej zaawansowany jest aR12. To monstrum ma aż 12 niezależnie filtrowanych gniazdek, konstrukcja opiera się na elementach, które nie będą zużywały się wraz z czasem i mają jak najmniejszy wpływ na zasilanie. Cena aR12 wynosi 13 000 zł. Pośredni, sześciogniazdkowy model aR6 wyceniono na 7900 zł.