Projektanci nazwali swoje dzieło "Lemon", co w zasadzie nie dziwi. Jego edycja jest limitowana, do sprzedaży trafi tylko 500 cytryn na całym świecie. Co więcej, jego premierze towarzyszy przesłanie, bo i czasy, w których wchodzi na rynek, są niecodzienne:
"Mamy nadzieję, że ten żółty kolor może rozjaśnić dzień i być promieniem nadziei, że świat zmierza w stronę jaśniejszych czasów, zarówno pod względem pogody, jak i pandemii", powiedział Jens Henriksen, CCO w Audio Pro.
Głośnik Audio Pro jest wyposażony w akumulator i oferuje łączność Bluetooth. Wbudowana bateria zapewnia mu energię na 30 godzin pracy przy połowie głośności i 12 godzin przy pełnym uderzeniu.
Audio Pro Addon T3+ Lemon prezentuje się solidnie, ma aluminiowe detale i rączkę z prawdziwej skóry. W jego obudowie skrywa się cyfrowy wzmacniacz klasy D, dwa 20-milimetrowe tekstylne głośniki wysokotonowe i 9-centymetrowy głośnik niskotonowy.
Czytaj również testy głośników bezprzewodowych Audio Pro
Źródło: Audio Klan