W pierwszym tygodniu marca firma Philips poinformowała o rozpoczęciu współpracy ze znanym producentem filmowym, firmą Ridley Scott Associates (RSA), założoną przez reżysera filmowego Sir Ridleya Scotta. Zwiastun kampanii można już zobaczyć w internecie - w portalach YouTube i Facebook.
Parallel Lines to kontynuacja sukcesu nagrodzonego Grand Prix w Cannes filmu reklamowego Carousel. Ukazuje on zaangażowanie firmy Philips w stworzenie nowej definicji kinowych wrażeń w domu.
Firma Philips wybrała jeden wspólny temat i rzuciła reżyserom RSA wyzwanie stworzenia nowatorskiego filmu krótkometrażowego w dowolnej konwencji, który pokazałby kinowe możliwości telewizorów Philips. Spośród ponad 45 otrzymanych propozycji wybrano pięć z gatunków tak różnych jak dramat, kino akcji, animacja, science fiction i thriller. Reżyserami wybranych filmów są Greg Fay, Johnny Hardstaff, Carl Erik Rinsch, Jake Scott i Hi-Sim.
Kinomani mogą teraz stać się fanami filmów Parallel Lines dostępnych na portalu Facebook i mają wyjątkową szansę uczestniczenia w jedynym pokazie online w dniu poprzedzającym oficjalną premierę filmów. Jako pierwsi będą także otrzymywać nowe informacje o filmach oraz korzystać na zasadach wyłączności z treści takich jak wywiady z reżyserami, zdjęcia czy urywki zza kulis.
Wybrane filmy zostaną zaprezentowane na stronie internetowej www.philips.com/cinema 8 kwietnia 2010 roku. Do ich wyświetlania wykorzystany będzie "Ambiplayer" Philips - odtwarzacz plików multimedialnych online bazujący na technologii Ambilight firmy Philips. Tylko na tej stronie będzie można skorzystać ze specjalnych interaktywnych funkcji Ambiplayera i doświadczyć niezwykłej głębi światła, obrazu i dźwięku.
materiały prasowe