Kilka dni temu w siedzibie firmy Philips w Warszawie odbyło się spotkanie poświęcone nowościom produktowym z kategorii RTV marki Philips. Prezentacja dotyczyła głównie telewizorów.
Bardzo ciekawy ponaddwugodzinny wykład rozpoczął się od quizu. Goście mieli za zadanie odgadnąć, które z ich cech są najważniejsze dla konsumentów lub też jaką część rynku zajmuje sprzedaż płyt Blu-ray.
Następnie przybyli otrzymali już pokaźną ilość informacji na temat najnowszych modeli telewizorów Philips, np. Cinema 21:9, który jest pierwszym na świecie telewizorem z ekranem w formacie kinowym, oraz ich funkcji (jak Ambilight), a także najważniejszym cechom jak ostrość, kolor, dźwięki i płynność ruchu. Prezentacji towarzyszył pokaz, dzięki czemu uczestnicy mogli się przekonać, że Philipsy to rzeczywiście górna półka. Szczególna uwaga została poświęcona telewizorom LED, przede wszystkim tym z najnowszych serii.
Na koniec zaprezentowano nowy uniwersalny (wklęsły!) pilot do telewizora - o obłym kształcie. Od tradycyjnych pilotów różni się tym, że odkłada się go przyciskami skierowanymi ku dołowi. Ponadto przedstawiono najnowsze produkty firmy Philips: otwarzacze Blu-ray, kino domowe, odtwarzacze Mp3/Mp4, odtwarzacze DVD i miniWieże, w tym Soundsphere, właśnie wkraczającą na rynek.