Do barwnie oświetlonego już z zewnatrz klubu na warszawskiej Pradze Północ przybyło ponad 200 gości. W industrialnym wnetrzu czekały na nich smakowite przekąski i, co najważniejsze, zaawansowany technologicznie sprzęt audio marki Philips, między innymi nagrodzone EISĄ kino domowe HTS9520.
Spotkaniu i całej kampanii patronował znany i ceniony dziennikarz muzyczny, prezenter Programu III Polskiego Radia Marek Niedźwiedzki, bo - jak mówi - "Dźwięk jest dla mnie zauroczeniem, świętem w zwyczajny dzień, ucieczką od rzeczywistości… Wszystkim po trochu. Wybieram muzykę, która mi pomaga, odstresowuje, wycisza albo pobudza. W zależności od potrzeby chwili. Często słucham muzyki z zamkniętymi oczami. Współpraca z firmą Philips przy kampanii <> jest według mnie naturalną konsekwencją moich wcześniejszych wyborów. Wyborów ukierunkowanych na brzmienie".
Realistyczne, przestrzenne wrażenia dźwiękowe zapewnił innowacyjny technologicznie sprzęt Philips. Specjaliści firmy wykorzystując "psychoakustykę", stworzyli produkty, o których niezwykłej mocy można było przekonać się na miejscu. W kilku fantazyjnie zaaranżowanych salach odbywały się prezentacje sprzętu. Goście mogli się więc upewnić, że nagroda EISA dla zestawu kina domowego HD Immersive Sound HTS9520 to nie przypadek. Krystalicznie czyty obraz i dźwięk udowodnił chyba każdemu, że taki sprzęt warto zainstalować we własnym salonie.
Pozostałe perzentowane urządzenia to:
- mikrowieża Heritage z odtwarzaniem DVD - MCD 909,
- zestaw Hi-Fi z głośnikami SoundSphere - MCi900,
- zestaw Kina Domowego HD Immersive Sound - HTS9520,
- zestaw kina domowego SoundBar z technologią Ambisound - HTS9140
- odtwarzacz MP4 Philips GoGear Muse - SA2MUS16S.
Zwieńczeniem wieczoru był wyjątkowy koncert Anity Lipnickiej i Johna Portera.