Array
(
[0] => stdClass Object
(
[id] => 17120
[title] => Liminal
[alias] => the-acid-liminal
[categories_id] => 1376
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Jedenaście numerów z "Liminal" opiera się na podobnm schemacie -
zmodulowane wielogłosy wokalne, subtelny bit (czasami jego brak),
syntetyczny sampel czasami przecięty wstawką gitarową.
Tym niemniej debiut The Acid prezentuje się co najmniej intrygująco, zapada w pamięć swoim nieodgadnionym minimalizmem.
[date_publish] => 2014-07-11 00:00:00
[categoryTitle] => Pop
[categoryAlias] => pop
[route] => /muzyka/recenzje/pop/17120-the-acid-liminal
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/pop
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 17120
[id] => 11684
[width] => 240
[height] => 240
[alias] => lidowe
[src] => /images/6/8/4/11684-theacidliminal_max.jpg
[title] =>
[description] =>
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/6/8/4/11684-theacidliminal_max.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/pop/17120-the-acid-liminal
)
)
THE ACID
Liminal
Jedenaście numerów z "Liminal" opiera się na podobnm schemacie -
zmodulowane wielogłosy wokalne, subtelny bit (czasami jego brak),
syntetyczny sampel czasami przecięty wstawką gitarową.
Tym niemniej debiut The Acid prezentuje się co najmniej intrygująco, zapada w pamięć swoim nieodgadnionym minimalizmem.