Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [id] => 17512
            [title] => Steinway Legends
            [alias] => wilhelm-kempff-steinway-legends
            [categories_id] => 1370
            [categories_type_id] => 457
            [introtext] => Wilhelm Kempff należał do ostatnich wielkich
romantyków fortepianu. Przede wszystkim wierzył on w subiektywne odczucia, w potęgę emocji
i oddaniu jej głównej roli w kształtowaniu artystycznej
wizji utworu. Efektem takiego intuicyjnego
podejścia do literatury muzycznej jest pewnego
typu improwizacyjność, niepowtarzalność, wspomniana
subiektywność.
            [date_publish] => 2007-10-30 00:00:00
            [categoryTitle] => Klasyczna
            [categoryAlias] => klasyczna
            [route] => /muzyka/recenzje/klasyczna/17512-wilhelm-kempff-steinway-legends
            [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/klasyczna
            [categoryParenRoute] => /20-lat-audio
            [images] => stdClass Object
                (
                    [lidowe] => Array
                        (
                            [0] => stdClass Object
                                (
                                    [content_id] => 17512
                                    [id] => 12069
                                    [width] => 250
                                    [height] => 227
                                    [alias] => lidowe
                                    [src] => /images/0/6/9/12069-steinway_legends_b.jpg
                                    [title] => 
                                    [description] => 
                                    [zrodlo] => 
                                )

                        )

                )

            [image] => /images/0/6/9/12069-steinway_legends_b.jpg
            [link] => /muzyka/recenzje/klasyczna/17512-wilhelm-kempff-steinway-legends
        )

)
WILHELM KEMPFF
Steinway Legends
Wykonanie
Nagranie
Wilhelm Kempff należał do ostatnich wielkich romantyków fortepianu. Przede wszystkim wierzył on w subiektywne odczucia, w potęgę emocji i oddaniu jej głównej roli w kształtowaniu artystycznej wizji utworu. Efektem takiego intuicyjnego podejścia do literatury muzycznej jest pewnego typu improwizacyjność, niepowtarzalność, wspomniana subiektywność.
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta maj 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio październik 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu