Array
(
[0] => stdClass Object
(
[id] => 24430
[title] => J.S. BACH/JACOBS Motets
[alias] => j-s-bach-jacobs-motets
[categories_id] => 1370
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Tylko sześć motetów Jana Sebastiana Bacha zostało autoryzowanych przez muzykologów: BWV 225-230, choć są pewne wątpliwości do ostatniego. Bach komponował je z okazji uroczystości żałobnych. Motet na dwa chóry a cappella BWV 228 "Fürchte dich nicht" powstał w czasie jego pobytu w Weimarze, a pozostałe - w Lipsku.
[date_publish] => 2017-11-03 07:34:07
[categoryTitle] => Klasyczna
[categoryAlias] => klasyczna
[route] => /muzyka/recenzje/klasyczna/24430-j-s-bach-jacobs-motets
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/klasyczna
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 24430
[id] => 47881
[width] => 1021
[height] => 1000
[alias] => lidowe
[src] => /images/8/8/1/47881-bach-jacobs-motets-audiocompl.jpg
[title] => J.S. BACH/JACOBS - Motets
[description] => J.S. BACH/JACOBS - Motets
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/8/8/1/47881-bach-jacobs-motets-audiocompl.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/klasyczna/24430-j-s-bach-jacobs-motets
)
[1] => stdClass Object
(
[id] => 22554
[title] => Johannes-Passion
[alias] => js-bach-rene-jacobs-johannes-passion
[categories_id] => 1370
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Muzykolodzy uważają, że Johann Sebastian Bach skomponował więcej pasji, ale zachowały się tylko dwie: Pasja wg św. Jana i Pasja wg św. Mateusza. Konstrukcja obu kompozycji wskazuje na inspiracje operą neapolitańską. Poszczególne numerowane odcinki: recytatywy, arie i chorały tworzą wielkie sceny dramatyczne, jak "Exordium: Herr, unser Herrscher" otwierająca Pasję wg św. Jana czy scena wyparcia się Jezusa przez Piotra.
[date_publish] => 2016-06-22 08:49:56
[categoryTitle] => Klasyczna
[categoryAlias] => klasyczna
[route] => /muzyka/recenzje/klasyczna/22554-js-bach-rene-jacobs-johannes-passion
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/klasyczna
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 22554
[id] => 41455
[width] => 1100
[height] => 1100
[alias] => lidowe
[src] => /images/4/5/5/41455-bach_jacobs_johannes_passion_audiocompl.jpg
[title] => J.S.Bach / Rene Jacobs - Johannes-Passion
[description] => J.S.Bach / Rene Jacobs - Johannes-Passion
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/4/5/5/41455-bach_jacobs_johannes_passion_audiocompl.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/klasyczna/22554-js-bach-rene-jacobs-johannes-passion
)
)
J.S. BACH/RENE JACOBS
J.S. BACH/JACOBS Motets
Tylko sześć motetów Jana Sebastiana Bacha zostało autoryzowanych przez muzykologów: BWV 225-230, choć są pewne wątpliwości do ostatniego. Bach komponował je z okazji uroczystości żałobnych. Motet na dwa chóry a cappella BWV 228 "Fürchte dich nicht" powstał w czasie jego pobytu w Weimarze, a pozostałe - w Lipsku.
J.S. BACH/RENE JACOBS
Johannes-Passion
Muzykolodzy uważają, że Johann Sebastian Bach skomponował więcej pasji, ale zachowały się tylko dwie: Pasja wg św. Jana i Pasja wg św. Mateusza. Konstrukcja obu kompozycji wskazuje na inspiracje operą neapolitańską. Poszczególne numerowane odcinki: recytatywy, arie i chorały tworzą wielkie sceny dramatyczne, jak "Exordium: Herr, unser Herrscher" otwierająca Pasję wg św. Jana czy scena wyparcia się Jezusa przez Piotra.