29-mm jedwabna kopułka wygląda bardzo tradycyjnie,
ale nawet kopułka kopułce nierówna – jej jakość
zależy od ułożenia włókien i sposobu nasączenia.
Front jest aluminiowym odlewem.
1 / 5 Następne
Mocny, ale aerodynamiczny kosz nisko-średniotonowego – typu niestosowanego
dotąd przez Xaviana. Barletta szuka nowych opcji głośnikowych,
nie chcąc zamykać się w kręgu producentów skandynawskich.
2 / 5 Następne
Obydwa przetworniki Orfeo mają wyjątkowo duże układy magnetyczne; odpowiednio
87 mm i 122 mm dla wysokotonowego i nisko-średniotonowego. W komorze wytłumiającej
wysokotonowego utworzono zwinięty labirynt.
3 / 5 Następne
Zastanawiające jest bardzo silne wytłumienie
obudowy, bardziej
przypominające
traktowanie systemu zamkniętego niż bas-refleks.
4 / 5 Następne
Imponująca zwrotnica
– i to pod kilkoma
względami. Trzy cewki
są nie tylko powietrzne,
ale też nawinięte taśmą,
obydwa kondensatory
to Evo Aluminium/Oil,
a wszystkie elementy
połączono bezpośrednio,
zawijając ich nóżki na
śrubach wkręconych
w płytkę MDF, odizolowaną
od tylnej ścianki
warstwą bitumiczną.
5 / 5 Początek