
Terminal przyłączeniowy jest taki sam jak poprzednio,
ale trudno byłoby wymyślić coś bardziej
eleganckiego i doskonalszego mechanicznie i elektrycznie
– chromowane zaciski są z miedzi. Zworki
(niepokazane na zdjęciu) to odcinki przewodów.
1 / 4 Następne

Nowy wzór siateczki osłaniającej diamentową kopułkę,
stosowany tylko w serii D3, zapewnia zarówno
pewną ochronę, jak też bardzo dobrą „przejrzystość”
akustyczną. Równie ważne dla dobrych charakterystyk
jest zaokrąglenie wokół kopułki (wycinek
torusa), czyli brak krawędzi odbijających fale.
2 / 4 Następne

Plecionka Continuum wydaje się mieć drobniejszy
splot niż Kevlar. Podobno jest ona połączeniem
dwóch rodzajów włókien, ale jakich dokładnie –
fi rma trzyma w tajemnicy. W centrum membrany nie
pojawia się już nieruchomy korektor fazy, ale gąbczasta
nakładka (raczej wkładka...) przeciwpyłowa.
3 / 4 Następne

Wprowadzony już wiele lat temu "Flow-port", czyli
wyprofi lowanie wylotu wzbogacone o drobne wklęsłości,
ułatwia przepływ laminarny przy większych prędkościach
ruchu cząsteczek powietrza, zmniejszając kompresję
i szumy turbulencyjne. W komplecie jest pierścień
i zatyczka, które pozwalają na przestrojenie układu.
4 / 4 Początek