Focal Utopia III Maestro.
1 / 10 Następne
Pojedyncza para zacisków (kosztowne
rodowane WBT) to standard w najlepszych
konstrukcjach Focala. Regulacje trzech zakresów
częstotliwości pozwalają w dużym stopniu
zmieniać charakterystykę.
2 / 10 Następne
Naturalnie powstająca
szczelina (na skutek pochylenia do tyłu dolnego
modułu) została wykorzystana w konstrukcji
bas-refleksu - tutaj znajduje się wylot tunelu,
zaczynającego się otworem w dolnej ściance.
3 / 10 Następne
Charakterystyczny "młotkowy" kolor
membrany i jej gładka powierzchnia to wynik
pokrycia warstwą lakieru, potrzebnego
dla osiągnięcia żądanej masy. W centrum
nieruchomy, "odwrócony" stożek fazowy,
przedłużający profil membrany.
4 / 10 Następne
Hand ma... ale własne ręce lepiej trzymać
daleka; beryl to metal cenny, ale bardzo
delikatny.
5 / 10 Następne
Moduły łączą
schowane w ich
cieniu metalowe
kliny; w najdroższym
modelu kąt
między modułami
jest regulowany,
konstrukcja
mechaniczna tego
elementu musi
być więc zupełnie
inna.
6 / 10 Następne
27-cm głośniki niskotonowe z zewnątrz
wyglądają identycznie, mają jednak różne
układy napędowe i pracują w odmiennych
warunkach, zarówno pod względem obudowy,
jak i filtrowania.
7 / 10 Następne
Wszystkie ścianki Utopii są wygięte. W kolejnej generacji
wszystkie będą zupełnie proste. Założymy się?
8 / 10 Następne
Cechy konstrukcji dawnych niskotonowych
"Audiomów" Focala zawiera
głośnik średniotonowy
9 / 10 Następne
Dolny głośnik
niskotonowy wykorzystuje
80% objętości głównego modułu,
jego konstrukcja jest też mocniejsza
niż górnego, przygotowana pod
kątem pracy w bas-refleksie, dodatkowo
z układem regulacji opartym na systemie
"magnetycznego tłumienia" - stąd dwie
pary zacisków, druga służy do podłączenia
obwodu regulacji.
10 / 10 Początek