Testowana wersja Rossini ma w symbolu
indeks "2.0" i zawiera nową płytkę
z sekcją cyfrową.
1 / 8 Następne
Regulator wzmocnienia w Verdim to nie
klasyczne pokrętło, ale dwupozycyjny przełącznik.
O poziomie informują umieszczone
dookoła diody.
2 / 8 Następne
Przedwzmacniacz Verdiego pracuje z dwoma
lampami 6922HE. Obok nich widać bardzo
dobre elementy bierne.
3 / 8 Następne
Końcówki mocy wzmacniacza oparto na
układach scalonych z serii LM, stąd niewiele
elementów dodatkowych na "zewnątrz".
4 / 8 Następne
Przedwzmacniacz gramofonowy wykorzystuje
wysokiej klasy scalaki i elementy bierne.
To nie jest "zapchajdziura", ale rasowy
preamp phono.
5 / 8 Następne
Zaciski głośnikowe są złocone i wygodne
w zakręcaniu. Rozstawiono je skrajnie
z lewej i prawej strony, co ułatwia podłączenie.
6 / 8 Następne
Design Audio Analogue jest dość ascetyczny i "zimny" - sprawia to aluminium i niebieski kolor
wyświetlacza w odtwarzaczu i diod we wzmacniaczu.
7 / 8 Następne
Szczeliny w obudowie odtwarzacza pomagają chłodzić lampę.
8 / 8 Początek