Współpraca rozpoczyna się wraz z premierą dynamicznej 60-sekundowej reklamy i zintegrowanej globalnej kampanii, która jest kreatywnym tour de force, łączącym najnowocześniejszą technologię z talentem muzycznym Katy Perry.
Emisja spotu rozpoczyna się dziś, 2 lipca. Usłyszymy tu piosenkę "Woman's World" i zobaczymy wiele odniesień dotyczących nadchodzącego albumu Katy.
"Nasza najnowsza kampania to dynamiczne połączenie zaangażowania Denon w innowacje dźwiękowe i nowoczesnego kunsztu muzycznego Katy" - powiedział Blair Tripodi, dyrektor operacyjny marek konsumenckich Masimo. "To partnerstwo łączy możliwości personalizacji Denon PerL z duchem indywidualizmu i autoekspresji Katy, który jest wizualnie reprezentowany za pomocą kultowej aury profilu słuchowego Denon. Denon PerL to nowoczesny produkt, który wyróżnia się z tłumu, podobnie jak Katy i jej nowa muzyka".
Kreatywne elementy kampanii znajdą odzwierciedlenie w reklamach cyfrowych i drukowanych, integracjach z mediami społecznościowymi i influencerami, out-of-the-home, connected TV, punktach sprzedaży i działaniach marketingowych w handlu detalicznym. Mieszanka mediów będzie widoczna na całym świecie na głównych rynkach w Stanach Zjednoczonych, Europie i regionie Azji i Pacyfiku.
To partnerstwo zwiastuje nową erę współpracy marketingowej między Denon i Katy Perry, z kolejnymi ekscytującymi projektami na horyzoncie. W miarę rozwoju kampanii fani mogą spodziewać się serii innowacyjnych doświadczeń i treści, które będą nadal przesuwać granice technologii audio i ekspresji muzycznej.
Denon PerL i PerL Pro są dostępne w sprzedaży w referencyjnej cenie detalicznej, odpowiednio 899 zł i 1549 zł.
Źródło: Horn Distribution