Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [id] => 14791
            [title] => In Each Day, Something Good
            [alias] => eri-yamamoto-in-each-day-something-good
            [categories_id] => 1375
            [categories_type_id] => 457
            [introtext] => Japońska pianistka Eri Yamamoto urodziła się w Osace i od trzeciego roku życia uczyła się grać na pianinie, oczywiście klasyczny repertuar. Pięć lat później zaczęła komponować, a edukację poszerzyła o śpiew, altówkę i kompozycję.

            [date_publish] => 2010-07-09 00:00:00
            [categoryTitle] => Jazz
            [categoryAlias] => jazz
            [route] => /muzyka/recenzje/jazz/14791-eri-yamamoto-in-each-day-something-good
            [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz
            [categoryParenRoute] => /20-lat-audio
            [images] => stdClass Object
                (
                    [lidowe] => Array
                        (
                            [0] => stdClass Object
                                (
                                    [content_id] => 14791
                                    [id] => 9394
                                    [width] => 200
                                    [height] => 200
                                    [alias] => lidowe
                                    [src] => /images/3/9/4/9394-eriyamamotoineachdaysomethinggood_max.jpg
                                    [title] => 
                                    [description] => 
                                    [zrodlo] => 
                                )

                        )

                )

            [image] => /images/3/9/4/9394-eriyamamotoineachdaysomethinggood_max.jpg
            [link] => /muzyka/recenzje/jazz/14791-eri-yamamoto-in-each-day-something-good
        )

    [1] => stdClass Object
        (
            [id] => 14790
            [title] => Duologue
            [alias] => eri-yamamoto-duologue
            [categories_id] => 1375
            [categories_type_id] => 457
            [introtext] => Pianistyka Yamamoto ma swe korzenie w twórczości Theloniousa Monka i tak jak u genialnego poprzednika łączy magię abstrakcji z pięknem. Jak na drobną osobę posiada wyrazisty, niemal męski atak klawiatury, który bezbłędnie wykorzystuje. 

            [date_publish] => 2009-05-11 00:00:00
            [categoryTitle] => Jazz
            [categoryAlias] => jazz
            [route] => /muzyka/recenzje/jazz/14790-eri-yamamoto-duologue
            [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz
            [categoryParenRoute] => /20-lat-audio
            [images] => stdClass Object
                (
                    [lidowe] => Array
                        (
                            [0] => stdClass Object
                                (
                                    [content_id] => 14790
                                    [id] => 9393
                                    [width] => 240
                                    [height] => 240
                                    [alias] => lidowe
                                    [src] => /images/3/9/3/9393-eri_yamamoto_duologue_d_max.jpg
                                    [title] => 
                                    [description] => 
                                    [zrodlo] => 
                                )

                        )

                )

            [image] => /images/3/9/3/9393-eri_yamamoto_duologue_d_max.jpg
            [link] => /muzyka/recenzje/jazz/14790-eri-yamamoto-duologue
        )

)
ERI YAMAMOTO
In Each Day, Something Good
Wykonanie
Nagranie
Japońska pianistka Eri Yamamoto urodziła się w Osace i od trzeciego roku życia uczyła się grać na pianinie, oczywiście klasyczny repertuar. Pięć lat później zaczęła komponować, a edukację poszerzyła o śpiew, altówkę i kompozycję.
ERI YAMAMOTO
Duologue
Wykonanie
Nagranie
Pianistyka Yamamoto ma swe korzenie w twórczości Theloniousa Monka i tak jak u genialnego poprzednika łączy magię abstrakcji z pięknem. Jak na drobną osobę posiada wyrazisty, niemal męski atak klawiatury, który bezbłędnie wykorzystuje.
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta maj 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio październik 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu