Music Hall dac25.3 oferuje cztery wejścia cyfrowe (koaksjalne, optyczne, zbalansowane AES/EBU i USB (to ostatnie obsługuje sygnał do 24 bit / 96 kHz, z możliwością wyboru przez użytkownika upsamplingu do 96 kHz lub 192 kHz), w stopniu wyjściowym pracuje lampa Electro-Harmonix 6922, a zasilanie oparto na wydajnym transformatorze R-core, dostosowanym do dużo większych obciążeń.
W Music Hall dac25.3 producent położył jednak szczególny nacisk na poprawę właściwości brzmieniowych muzyki odtwarzanej z komputera czy urządzeń przenośnych. Stało się to możliwe dzięki zmianie koncepcji "serca" urządzenia: w sekcji cyfrowej zamiast kości Burr-Brown pracują pierwszorzędne układy Texas Instruments.
Procesor cyfrowo-analogowy to TI PCM 1796 o parametrach 24 bit / 192 kHz, dynamice 123 dB, mikroskopijnych zniekształceniach THD sięgających 0.0005 %, pracuje w połączeniu z konwerterem TI SRC 4192 o asynchronicznym próbkowaniu. Ten ostatni jest wspomagany układem Philips 74HC574.
Czytaj również testy urządzeń Music Hall
Taktowanie przeprowadza precyzyjny zegar z aktywnym oscylatorem kwarcowym, wspomagany zaawansowanym systemem asynchronicznego przetaktowywania z układem kontroli jittera.
Oprócz wysokiej klasy komponentów cyfrowo-ANALOGOWYCH Music Hall dac25.3 wykorzystuje do obróbki sygnałów technikę lampową, dzięki czemu precyzję i szczegółowość 24-bitowego DACa uzupełnia ciepłe i otwarte brzmienie single-ended z 6922.
Sygnał został wyprowadzony stałopoziomowymi wyjściami na tylnym panelu: usymetryzowanym XLR oraz RCA, gdzie obydwa typy dysponują złoconymi wtykami. Natomiast gniazdo słuchawkowe dysponuje analogową regulacją głośności.
Źródło: Nautilus