Czy wzmacniacze cyfrowe można zaliczyć do sprzętu wyższej klasy?

Stereo, wzmacniacze

Z jednej strony mamy znakomite urządzenia TacT-a (nota-bene to jeden z nielicznych przykładów prawdziwego wzmacniacza cyfrowego), Kharmy, Jeffa Rowlanda, BelCanto czy Audio Research, które sporo kosztują i spotyka się je w nawet bardzo wyrafinowanych systemach.

Z drugiej strony istnieje wiele urządzeń tego typu których nie da się do hi-endu, a nawet do hifi zaliczyć w żadnej mierze, niezależnie od zadanych kryteriów. Można jednak wysunąć hipotezę mówiącą, że technologia stojąca za wzmacniaczami pracującymi w klasie D wciąż znajduje się w stanie zalążkowym i wiele w ich konstrukcji można poprawić.

Na zdjęciu wzmacniacz Gryphon ATILLA

Audio
E-WYDANIE AUDIO
W PREZENCIE!
Zapisz się na subskrypcję naszego newslettera, a otrzymasz gratis e-wydanie
NEWSLETTER ZAPISZ SIĘ
Close icon
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta sierpień 2021

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2021

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio wrzesień 2021

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu