Udział firmy Samsung na polskim rynku soundbarów w 2021 roku wyniósł około 39% w ujęciu ilościowym i 39% ujęciu wartościowym. Od 2016 do 2021 roku Samsung zanotował ponadto trzykrotny wzrost sprzedaży soundbarów na polskim rynku. Polacy w 2021 roku najczęściej wybierali soundbary w przedziale cenowym od 1200 do 2800 zł. Stale rośnie także popularność bardziej złożonych modeli z kategorii premium*.
Czytaj również nasze testy soundbarów Samsung
Najciekawsze soundbary Samsung
W rozbudowanym portfolio produktów Samsung każdy znajdzie coś dla siebie. Dla koneserów firma przygotowała soundbary Q-Serii wyposażone w technologie Dolby Atmos i DTS:X** i w sposób wyjątkowy współpracujące z telewizorami Samsung (np. Neo QLED).
Za sprawą funkcji Q-Sypmphony*** pełnię wrażeń audiowizualnych zapewniają bowiem głośniki zarówno telewizora, jak i soundbara. Aby spotęgować dźwięk, trzeba już przełączać ścieżki audio z telewizora na soundbar.
Fani designu i minimalizmu powinni docenić jednoelementowe soundbary S-Serii, które będą świetnie współpracować z telewizorami lifestyle, takimi jak The Frame czy The Serif.
Z kolei innowacyjne modele z A-Serii to świetny wybór widzów, którzy przy pomocy subwoofera pragną wzmocnić dźwięk płynący z telewizora, m.in. o głębię niskich tonów.
Czytaj również: Samsung prezentuje mobilny projektor The Freestyle
* Według danych firmy Samsung.
** Dolby Atmos oraz DTS:X dotyczy wszystkich soundbarów Q-Serii z 2021 roku. Wymagane źródło dźwięku w formacie Dolby Atmos lub DTS:X.
*** Funkcja Q-Symphony jest kompatybilna z wybranymi telewizorami Samsung QLED, Crystal UHD, UHD. Informacja o kompatybilności jest dostępna w specyfikacji telewizorów na stronie samsung.com.
Źródło: Samsung