Jak ma to pomóc w rozwijaniu audiofilskiego hobby? Pioneer nie tylko prezentuje tu swoją ofertę oraz eksperckie testy przeprowadzane przez doświadczonych recenzentów produktów Hi-Fi, lecz także stara się umożliwić szybkie zakupy - podsuwa zarówno linki do serwisu Ceneo, w którym znajdziemy listy salonów audio-video oferujących urządzenia tej marki, jak i wyszukiwarkę autoryzowanych dealerów Pioneer.
"Mamy świadomość, że w obecnej sytuacji miłośnicy domowych sprzętów audio-video są pozbawieni możliwości odwiedzania specjalistycznych salonów audio, a mimo to nie chcą rezygnować ze swojej pasji do muzyki czy filmów. Dlatego spróbowaliśmy przenieść do świata wirtualnego możliwości, jakie dają tradycyjne sklepy z komponentami Hi-Fi: możliwość zapoznania się z pełną ofertą marki, poznanie profesjonalnej opinii czy uzyskanie odpowiedzi na inne pytania. Wiemy, że brzmienia nie odda żadne słowo, a rozmowy twarzą w twarz ze sprzedawcą nie zastąpi formularz kontaktowy, ale w tych trudnych czasach chcemy być bliżej użytkowników naszych produktów" - mówią przedstawiciele firmy.
Pioneer zapowiada, że wkrótce w "Wirtualnym Salonie" pojawi się także sekcja słuchawkowa, którą marka w ostatnich latach intensywnie rozwija.
Czytaj również nasze testy urządzeń Pioneer
Źródło: materiały prasowe