JBL BassProSL 2 możemy dostroić do własnego systemu, a to za sprawą elektronicznej regulacji zwrotnicy (zapewnia regulację w zakresie od 50 Hz – 120 Hz i umożliwia pełne zintegrowanie skrzyni z resztą systemu audio w samochodzie) i elastycznym ustawieniom equalizera. Urządzenie ma przy tym energooszczędny cyfrowy wzmacniacz zapewniający dużą moc i emitujący niewiele ciepła, nawet gdy pracuje intensywnie.
Wzmacniacz zasilający BassProSL 2 pracuje w klasie D. Głośnik wykorzystuje niestandardowy układ ochronny i zapewnia optymalną wydajność przy różnych poziomach wyjściowych, bez wpływu na brzmienie i czystość dźwięku.
Czytaj również: Muzyczna rewolucja w samochodzie? Bezgłośnikowy system car audio na CES 2020
Skrzynia występuje w zestawie z kontrolerem GTO-RBC, który pozwala kontrolować poziom basu zdalnie. Wyposażono ją w wejścia liniowe oraz high-level, by podłączyć zarówno fabrycznie wbudowane, jak i niestandardowe systemy.
Płytki profil woofera JBL BassProSL 2 ma tylko 71 mm. Całość zamknięto w niezwykle kompaktowej, wytrzymałej obudowie z tworzywa ABS.
Dane techniczne:
- Woofer: 8" (200 mm)
- Moc wzmacniacza: 125 W RMS
- Pasmo przenoszenia: 35 Hz – 120 Hz
- Bezpiecznik: 15 A
- Maksymalny pobór prądu: 12 A
- Bierny pobór prądu: < 800 mA
- Czułość wejścia: 0.05 V – 2 V wejście liniowe; 0.5 V – 20 V wejście wysokiego poziomu
- Częstotliwość podziału: 50 Hz – 120 Hz
- Częstotliwość odchyleń: 12 dB/ octave
- Wzmocnienie basu: 0 dB do + 9 dB @ 70 Hz
- Wymiary (długość x szerokość x wysokość): 344 mm x 250 mm x 71 mm
Źródło: Suport