Blisko 2/3 słuchaczy radiowych w Polsce, co najmniej raz w tygodniu, korzysta z radia internetowego. Takie dane przyniosła druga edycja badań słuchalności na zlecenie Komitetu Badań Radiowych. Oznacza to, że w ciągu mniej niż 10-lat, kiedy pojawiły się masowe łącza szerokopasmowe w Polsce miała miejsce cicha rewolucja cyfrowa. Najpopularniejszym nośnikiem internetowego radia pozostaje komputer. Daleko mu do praktyczności, wyglądu i jakości prawdziwego radia klasy hi-fi, które bez problemu zmieści się na każdym biurku, w kuchni, garażu czy pracowni.
KRadio - multimedialne radio hi-fi
Roth Audio KRadio to produkt klasy high fidelity, który podąża za najnowszymi na świecie i w Polsce trendami związanymi ze zmianą zwyczajów słuchalności radiowej. Jego funkcjonalność obejmuje:
Wyposażenie multimedialne:
- Stacja dokująca Apple iPod, iPhone
- Ponad 10.000 stacji internetowych (poprzez router przewodowo lub bezprzewodowo Wi-Fi)
- Streaming muzyki w formacie MP3 z komputera (przewodowo lub bezprzewodowo WiFi)
- Pełna obsługa iPoda/iPhone'a przez dołączony pilot (możliwość pobierania muzyki z iTunes)
- Sterowanie iPhonem lub iPadem dzięki dedykowanej aplikacji 
Wyposażenie tradycyjne:
- Radio FM
- Głośniki stereo 2x5W RMS klasy hi-fi
- Pamięć na 20 stacji
- Obsługa RDS
- Teleskopowa antena FM 
Łączność:
- Wejście AUX-IN
- Łączność Wi-Fi
- Wejście LAN: ethernet 
 
Gruba płyta czołowa, masywna obudowa wykończona lakierem piano na wysoki połysk, wyświetlacz pracujący w wysokiej rozdzielczości, szeroka paleta kolorów to unikalna kombinacja cech Roth Audio KRadio. Dodajmy do tego znakomitej klasy głośniki i podzespoły audio (waga tego niewielkiego sprzętu to aż 2kg) oraz najlepszy dostępny na rynku moduł odbioru radia internetowego - Frontier Silicon v6.2.
Cena: 1245 zł
 
                 
                         
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                     
                     
                     
                     
                     
                     
                    