Treści są podzielone na 12 kategorii, w tym komedia, muzyka, jedzenie czy moda i uroda. W nawigacji i przełączaniu kolejnych filmów pomaga pilot, a obsługa jest szybka i intuicyjna.
Sposób wyświetlania został zoptymalizowany pod ekrany telewizorów. Wideo prezentowane jest na środku, po lewej stronie widać autora i opis filmu, a w prawym dolnym rogu szczegóły dot. muzyki. Treści można przeglądać jako gość lub powiązać swoje konto z tym na urządzeniu mobilnym – tu wystarczy zeskanować wyświetlony na ekranie TV QR kod.
Pojawienie się aplikacji TikTok to dobra wiadomość dla użytkowników telewizora The Sero. W ten sposób zabawne czy edukacyjne filmy można będzie przeglądać w formacie, w jakim zostały stworzone, czyli w pionie**. W tym roku The Sero otrzymał Matową Powłokę Ekranu, która ogranicza odbicia, zwiększając komfort oglądania.
O wrażenia dbają m.in. mocne i wydajne procesory, takie jak na przykład Procesor AI Neo Quantum 4K*** w modelu Neo QLED QN91B. Poprawia oglądane wideo w czasie rzeczywistym – w oparciu o sztuczną inteligencję i inteligentne skalowanie – zapewniając rozdzielczość, jak najbardziej zbliżoną do 4K. Dzięki temu widzowie mogą liczyć na optymalne wrażenia niezależnie od jakości wideo i wielkości ekranu.
Czytaj również nasze testy urządzeń Samsung
* Dostępność aplikacji może być różna w zależności od modelu telewizora.
** The Sero jest kompatybilny z wybranymi urządzeniami mobilnymi, posiadającymi system operacyjny Android lub iOS. Funkcja Automatycznego Obracania jest dostępna dla urządzeń Samsung Galaxy z wersją Android 10 i wyższą. Funkcja Airplay 2 aktualnie obsługuje tylko poziome odzwierciedlanie ekranu.
*** Jakość wyświetlanej treści może się różnić w zależności od rodzaju treści i formatu. Skalowanie AI (dzięki sztucznej inteligencji) do jakości zbliżonej do 4K może nie mieć zastosowania do połączenia z komputerem oraz Trybu Gry.