TORRES Three Futures

Three Futures
Wykonanie
Nagranie

"Gdy byłam w trasie, bardzo często słuchałam Kraftwerk, Can, ale także Kate Bush, Portishead i Abby" - mówi kryjąca się za pseudonimem Torres, Scott Mackenzie. Na swojej trzeciej płycie "Three Futures" pokazuje własną wizję muzyki popowej.

Podczas pisania piosenek w pierwszej kolejności artystka użyła automatu perkusyjnego, by stworzyć bit. Poprzez dodawanie do niego partii klawiszy i gitar, wreszcie wokalu, powstawał cały utwór.

Torres sięga po różnorodne brzmienia. Słychać tu electro-pop, gotycki industrial, krautrock i zimną falę. Nad tym wszystkim unosi się zaś ekspresyjny głos wokalistki lokujący się gdzieś pomiędzy Florence Walsh i PJ Harvey.

Muzyka na "Three Futures" brzmi może zbyt mechanicznie i zimno, ale przy bliższym poznaniu, coraz bardziej wciąga i intryguje. Szczególną inspiracją dla tekstów Torres była książka "Between the World and Me" Ta-Nehisi Coatesa, która skłoniła ją do pisania o celebracji ciała.

"Cały ten album dotyczy ciała, które zostało dane każdemu z nas jako mechanizm, z którego należy czerpać radość" – takie przesłanie daje słuchaczom artystka.

Grzegorz Dusza
4AD/SONIC

GATUNKI MUZYKI
Live Sound & Installation październik 2019

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta październik 2019

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista październik 2019

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio październik 2019

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio październik 2019

Audio

Polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu