POST MALONE

Hollywood’s Bleeding

Hollywood’s Bleeding

Wykonanie

Nagranie

Trzeci studyjny album Posta Malone'a obnaża miałkość i nijakość współczesnej amerykańskiej sceny pop. Muzyk robi trochę za rapera, a trochę za wokalistę indie rockowej kapeli. Nie to jednak jest najgorsze.

Tym, co przeraża, to skompresowane, wbijające się w uszy plastikowe brzmienie i wokal z auto-tune'm, który przestał być już jedynie ciekawostką, a stał się powszechnie używanym narzędziem przykrywającym braki wokalne.

Piosenki Posta Malone'a wchodzą jednym, a wypadają drugim uchem. W głowie nie zostaje nic, może poza uczuciem ulgi, że to się już skończyło. "Hollywood's Bleeding" właściwie trudno komukolwiek polecić. Ani to soul, ani hip hop, ani tym bardziej rock. Choć – od biedy – poszczególne piosenki moglibyśmy przypisać do któregoś z tych gatunków.

W najbardziej przebojowym "Staring At The Sun" sytuację ratuje soulowa wokalistka SZA. W "Die For Me" gościnnie udzielają się raper Future oraz urodziwa Halsey. "Sunflower" (trafił także na ścieżkę dźwiękową do filmu "Spider-Man: Universum") znalazł się na szczycie listy Billboardu, a inny singiel "Wow" zatrzymał się na drugim miejscu.

Najbardziej szokuje rockowa power-ballada "Take What You Want" z udziałem Travisa Scotta oraz legendarnego wokalisty Black Sabbath - Ozzy'ego Osbourne'a

Grzegorz Dusza
Universal

GATUNKI MUZYKI
Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta październik 2020

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista lipiec - sierpień 2020

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio październik 2020

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio październik 2020

Audio

Polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu