Pilot jest podświetlany, dość zatłoczony, jednak
wcale nie tak skomplikowany w obsłudze,
jakby się można było spodziewać. I jeszcze
nauczy się nowych sztuczek.
1 / 13 Następne
D2 wyposażono
w trzy niezależne
zasilacze - dwa liniowe
z dużymi transformatorami
toroidalnymi i trzeci
impulsowy dla sekcji wideo. D2 potrafi
upsamplować sygnały
wideo, stąd rozbudowany
skaler obrazu umieszczony na
najwyżej położonej płytce.
2 / 13 Następne
Anthem posiada unikalną umiejętność
upsamplowania wszystkich kanałów ze
wszystkich źródeł (także Dolby Digital
i DTS) do postaci 24/192.
3 / 13 Następne
Nie dość, że D2 obsługuje sygnał 7.1,
to jeszcze posiada dwie dodatkowe strefy.
4 / 13 Następne
Mnogość przycisków, jednak
głośnością steruje się najwygodniej za
pomocą dużej gałki.
5 / 13 Następne
Centrum audio - na górze płytka z upsamplerami
(dla wszystkich kanałów), poniżej
scalone drabinki rezystorowe i bufory, a po
prawej płytka z układami DSP.
6 / 13 Następne
D2 ma budowę modułową, z wyspecjalizowanymi
układami: na górze płytka
procesora wideo, pod nią wyjścia wideo
analogowe, niżej wyjścia audio analogowe.
7 / 13 Następne
Jeśli mamy odtwarzacz
stereofoniczny (CD/SACD), najlepiej
będzie go podłączyć wejściem
analogowym zbalansowanym.
8 / 13 Następne
Jak zwykle
w urządzeniach A/V,
w D2 otrzymujemy
prawdziwe centrum
lotów kosmicznych...
Brakuje jedynie
wejścia 7.1, najlepiej
zbalansowanego.
9 / 13 Następne
P5 składa się z pięciu
identycznych, potężnych kanałów mocy.
10 / 13 Następne
Na czarnej, dużej
płaszczyźnie P5
mamy tylko pięć
niebieskich diodek
sygnalizujących
działanie
poszczególnych
kanałów.
11 / 13 Następne
Korzystając z takich źródeł, jak CD, SACD
czy LP, najlepiej wyłączyć wszystkie układy
DSP i puścić sygnał najkrótszą ścieżką.
12 / 13 Następne
D2 jest urządzeniem ośmiokanałowym,
dekodującym wszystkie możliwe formaty
kina domowego, włącznie z DTS 24/96,
DTS-ES, Dolby Digital EX itp. Posiada także
certyfikat THX2. Oprócz przycisków na
panelu przednim wyeksponowano także
loga kluczowych 'patentów' firmy, w tym
upsampling do postaci 24/192 wszystkich
sygnałów (PCM, DTS iDolby Digital) oraz
skaler sygnału wideo o jakości porównywalnej
z urządzeniami studyjnymi,
pracującymi w stacjach nadawczych.
13 / 13 Początek