Niby nic - waga wodna i wzornik dla silnika,
ale to niezwykle pomocne drobiazgi.
1 / 13 Następne
To klasyczny, nieodsprzęgany gramofon, podparty w trzech punktach na metalowych stożkach.
2 / 13 Następne
Wszystkie elementy wyjęte z pudełka może i wyglądają groźnie, ale w rzeczywistości gramofon
składa się niezwykle prosto.
3 / 13 Następne
Sygnał na zewnątrz wyprowadza gniazdo RCA
któremu towarzyszy uziemienie.
4 / 13 Następne
Antyskating najbardziej tradycyjny
- żyłka z ciężarkiem.
5 / 13 Następne
Na osi silnika zamontowano winylowy krążek.
Przenosząc pasek na jego dolną część
zmieniamy prędkość obrotową z 33,1/3 na
45 rpm.
6 / 13 Następne
Podstawa została uzupełniona metalowymi
elementami tak, aby punkt ciężkości znalazł
się znacznie niżej.
7 / 13 Następne
Silnik, talerz i podstawa. Widać ceramiczną
kulkę na końcu stalowego trzpienia.
8 / 13 Następne
W górnej części obudowy znalazł się silnik,
dolna służy jako jego obciążenie.
9 / 13 Następne
Ramię 9cc ma na całej długości taką samą średnicę, dzięki czemu łatwo można ustawić VTA.
10 / 13 Następne
Główka jest zintegrowana z ramieniem.
11 / 13 Następne
Kardanowe zawieszenie ramienia. Po prawej
stronie plastikowy trzpień na przeciwwagę
12 / 13 Następne
W nóżkach, oprócz aluminium, jest sprężysty
materiał - sorbotan.
13 / 13 Początek