Wyjścia analogowe XLR i RCA, wyjścia cyfrowe optyczne i elektryczne oraz taki sam komplet wejść.
1 / 16 Następne
Wskaźnik fazy napięcia zasilającego
2 / 16 Następne
Gniazda XLR (złocone, Neutrik a) są tu
absolutnie na miejscu - cały układ jest zbalansowany.
3 / 16 Następne
Trzy wejścia cyfrowe (dwa optyczne i jedno
elektryczne) pozwolą obsłużyć przetwornikami
D-08 kilka zewnętrznych źródeł cyfrowych.
4 / 16 Następne
Sekcja z obróbką dźwięku
5 / 16 Następne
Złocone ścieżki na świetnym podkładzie,
pośrodku nitki ścieżek masy.
6 / 16 Następne
Sekcja zasilacza, z prostownikami i wstępną
stabilizacją.
7 / 16 Następne
Widok od spodu ukazuje strukturę całej konstrukcji.
8 / 16 Następne
Szczelnie zaekranowany transformator przypomina
"podwójne C".
9 / 16 Następne
Gniazda wyjściowe RCA zostały wlutowane
do niewielkiej płytki, zaś XLR - bezpośrednio
do głównej. Wyjścia kluczowane są przekaźnikami.
10 / 16 Następne
Sekcja filtrów cyfrowych - kość Pioneera
Legato Link Pro oraz konwerter DSD-PCM
NEC-a.
11 / 16 Następne
Układ odbiornika cyfrowego Burr-Browna.
Obsługuje sygnały tylko do 96 kHz, więc część
nagrań z Blu-raya lub odtwarzaczy twardodyskowych
o częstotliwości próbkowania 192 kHz
trzeba będzie najpierw przekonwertować.
13 / 16 Następne
Płytka sterująca napędem, z kością Mediateka,
coraz częściej zastępuje wszechobecną
niegdyś w odtwarzaczach SACD kość dekodującą
Sony.
14 / 16 Następne
Boki wewnętrznego
chassis odtwarzacza
zostały oklejone
grubymi płatami
mikrogumy.
15 / 16 Następne
Płytka z konwersją
I/U oraz wstępnymi
wzmacniaczami
oparta jest na
tranzystorach.
16 / 16 Początek