Wymienne igły do wkładek Goldring E1, E2, E3
21 stycznia 2019 Sprzęt

Wymienne igły do wkładek Goldring E1 Red, E2 Green i E3 Violet właśnie trafiły do sprzedaży.

Seria wkładek E, w której skład wchodzą trzy modele: Red (E1), Green (E2) i Violet (E3), została zaprojektowana w Wielkiej Brytanii, zaś jej produkcja odbywa się w Japonii. Wszystkie wkładki mają wymienne igły. Ponadto zostały zaprojektowane w sposób, który umożliwia wymienność igieł w ramach wszystkich modeli serii E. Oznacza to, że posiadacz modelu E1 może wymienić zużytą igłę na nową z modelu E3.

Igły Goldring E1 oraz Goldring E1 E2 mają mocowanie ½ cala i szlif sferyczny (stożkowy), natomiast igła Goldring E3 oferuje mocowanie ½ cala i szlif supereliptyczny.

Seria wkładek E została stworzona z myślą o użytkownikach, którzy mają już pierwszy gramofon i rozważają wymianę fabrycznej wkładki na lepszą. Konstrukcja i waga wkładek z serii E idealnie pasuje do ramion gramofonów o średniej i dużej masie. Optymalnie dobrana waga, tracking i parametry elektryczne sprawiają, że wkładki Goldringa są bardzo łatwe w montażu, kalibracji oraz chętnie współpracują z praktycznie każdym przedwzmacniaczem.

Czytaj również testy z kategorii: Wkładki gramofonowe

Wkładka gramofonowa Goldring E1

Wkładka gramofonowa Goldring E1

Projekt Serii E przynosi istotne nowości w swoim segmencie cenowym:

• karbonowy wspornik igły w wejściowym E1
• aluminiowy wspornik igły w modelach E2 i E3
• unikalną budowę wszystkich trzech wkładek, w ramach której operują dwa niezależne ultralekkie magnesy (technologia Magnetix Duplex) ułożone pod kątem 45 stopni
• Eliptyczny szlif igły w modelu E3

Magnesy charakteryzują się bardzo niską masą, a tym samym minimalną bezwładnością, co zwiększa czułość całego układu. Ponadto, ustawiono je pod kątem 45 stopni, tak aby naśladowały pracę noża żłobiącego nagranie w płycie winylowej. Pozwala to na dokładniejsze śledzenie nagrania przez igłę, a co za tym idzie wydobycie większej ilości informacji z winylu. Rozdzielenie magnesów przekłada się na lepszą separację kanałów, co w efekcie pozwala budować lepszą scenę muzyczną stereofonię i niższy stosunek sygnału do szumu.

Źródło: Rafko

GOLDRING testy
Live Sound & Installation wrzesień 2019

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta wrzesień 2019

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista wrzesień 2019

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio wrzesień 2019

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio wrzesień 2019

Audio

Polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu