Jelco to
ramię typu
gimballed,
tj. z dwoma
osiami przechyłu.
1 / 7 Następne
Silnik zamknięto
w ciężkim
odlewie.
Talerzyk na osi
silnika ma dwie
średnice -
chcąc zmienić
prędkość
obrotową, należy
przenieść pasek
z jednej na drugą
albo kupić dodatkowy
sterownik...
2 / 7 Następne
Ramię Jelco
ma odłączaną
główkę,
do której
przykręcamy
wkładkę. Takie
główki -
z aluminium,
drewna,
włókna
węglowego
i innych
egzotycznych
materiałów
- wytwarza
kilka firm.
3 / 7 Następne
Spód ciężkiego talerza
wyfrezowano, tworząc
koncentryczne kręgi.
4 / 7 Następne
Silnik wstawiamy w wycięcie podstawy, lecz w taki
sposób, żeby jej nie dotykał.
5 / 7 Następne
Pasek ma okrągły przekrój i wpasowuje się w wyfrezowanie
w talerzu.
6 / 7 Następne
Ustawianie antyskatingu jest w ramieniu Jelco łatwe i
przyjemne - to pokrętło z naniesioną skalą.
7 / 7 Początek