Terminal przyłączeniowy jest
podwójny, złocony, ale takie wykonanie to już
program minimum dla kolumn w tym zakresie
ceny - z wyjątkiem tych, których producenci
wyraźnie deklarują, że brzydzą się
bi-wiringiem.
1 / 7 Następne
Boki obudowy są wyraźnie wygięte, co
przysparza jej zalet akustycznych i estetycznych.
Natomiast wyeksponowanie tubowego
głośnika o dużej średnicy obudowy to
rozwiązanie trochę kontrowersyjne pod
względem akustycznym, ale wciąż
ciekawe wizualnie.
2 / 7 Następne
Duża obudowa terminalu
pozwoliła zmieścić na niej
całą zwrotnicę, podzielon
ą na dwie płytki.
Wymagało to jednak
zastosowania części
o umiarkowanych wymiarach,
stąd też (i nie tylko
stąd) pewne kompromisy
- widać cewki rdzeniowe
i kondensatory
elektrolityczne.
3 / 7 Następne
Głośniki niskotonowe
mają układy magnetyczne
wzmocnione dodatkowymi
pierścieniami, co poprawia
ich parametry przy pracy
w bas-refleksie; głośnik średniotonowy
nie potrzebuje
już takiej modernizacji.
4 / 7 Następne
Główny stożek podpierający
jest połączony z talerzykiem
zabezpieczającym podłogę
przed uszkodzeniem, cztery
nóżki cokołu możemy
zakończyć gumowymi
nakładkami lub kolcami.
5 / 7 Następne
Głośniki niskotonowe w konstrukcjach
serii Genese mają membrany z plecionki
włókien węglowych i szklanych. Wylot
bas-refleksu łączy dwa tunele - jeden
prowadzi do komory górnego głośnika
niskotonowego, drugi do komory dwóch
sąsiadujących ze sobą wooferów.
6 / 7 Następne
Podstawowe cechy głośników średniotonowych
i wysokotonowych w kolumnach
Triangle pozostają niezmienne. średniotonowy
ma celulozową membranę i płaskie,
niskostratne zawieszenie, wysokotonowy
to klasyczna tuba.
7 / 7 Początek