Zgodnie z tradycją Sonusa,
z przodu wkręcamy dłuższe
kolce, a z tyłu krótsze, i w ten
sposób kolumnę pochylamy,
aby oś najlepszej charakterystyki
ustalić na domniemanej wysokości, na jakiej
znajdzie się głowa słuchacza. Jak jednak wskazują
pomiary, charakterystyka jest na tyle stabilna w płaszczyźnie
pionowej, że nie musimy dbać szczególnie o właściwą
wysokość.
1 / 10 Następne
Gniazdo przyłączeniowe,
mimo wąskiej tylnej ścianki, udało się
zaaranżować w konwencjonalny
i wygodny sposób, bez przesuwania
zacisków "po skosie".
2 / 10 Następne
Okno otworu
bas-refleks,
przysłonięte
perforowanym,
chromowanym panelem,
rozciąga się
na całą wysokość
obudowy.
3 / 10 Następne
Kształt obudowy
jest niezwykły przede
wszystkim ze względu na
jej asymetryczność; z tej
strony, z której znajduje
się szczelina bas-refl eksu,
boczna ścianka sięga
głębiej.
4 / 10 Następne
W projekcie Olympica połączono nowe
pomysły ze znanymi już elementami
firmowego stylu, a także z perfekcyjnym
wykonaniem detali.
5 / 10 Następne
Ponieważ
kolumny nie są
symetryczne,
więc symetryczną
parę muszą tworzyć
egzemplarze
wedle reguły
"lustrzanego
odbicia", mające
ten sam numer
seryjny.
6 / 10 Następne
Przetwornik wysokotonowy
nowego typu,
poznany wcześniej
w referencyjnych
Aidach - przed
jedwabną kopułką
znajduje się malutki
korektor fazy, ale ważniejszy
jest nie jego
profi l, lecz funkcja
"trzymania" centrum
membrany.
7 / 10 Następne
wagę nie tylko swoją elegancją i estetyczną uniwersalnością,
zgodnością z różnymi stylami obudów, ale
też nieszkodliwością akustyczną. Jeden z najlepszych
pomysłów Sonusa, zastosowany po raz pierwszy
dwadzieścia lat temu w Guarneri Homage.
8 / 10 Następne
15-cm przetwornik średniotonowy z charakterystyczną
"pomarszczoną" membraną jest produkowany
specjalnie dla Sonusa przez duńskiego Scan-Speaka.
9 / 10 Następne
Jeden 18-cm przetwornik niskotonowy nie zagwarantuje
potężnego brzmienia, ale w odpowiedniej
objętości może zapewnić dobre rozciągnięcie
charakterystyki.
10 / 10 Początek