Triody 6H30 w stopniu napięciowym wybiera obecnie
wielu producentów - są znane z klarowności brzmienia.
1 / 9 Następne
Moduł wejść analogowych sprowadza się do
przekaźników odpowiedzialnych za ich wybór; do
niewielkiej płytki podłączono również mieszczący się
tuż obok przedwzmacniacz phono.
2 / 9 Następne
Układ przedwzmacniacza gramofonowego, który
zwłaszcza w przypadku ustawienia dla wkładek MC
musi mieć bardzo wysokie wzmocnienie (zwykle ok.
60 dB, w GSi75 jest to 62 dB), wykonano na oddzielnej
płytce drukowanej z użyciem scalonych wzmacniaczy
operacyjnych.
3 / 9 Następne
Moduł przetwornika C/A składa się z dwóch
płytek; zarówno interfejs wejściowy (dla gniazd
współosiowego i optycznego), jak i same konwertery
to układy Burr Browna.
4 / 9 Następne
W każdym kanale zastosowano jeden stereofoniczny
przetwornik C/A Burr Brown PCM1792,
który może pracować w dwóch trybach – stereofonicznym
i monofonicznym. Ten drugi jest więc wykorzystany
w GSi75; w takiej konfi guracji dynamika układu
jest wyższa o 3 dB i osiąga imponującą wartość
132 dB. Zgodnie z ofi cjalnymi materiałami producenta
(fi rmy Texas Instruments), przetwornik ten zapewnia
rozdzielczość 24/192, podczas gdy Audio Research
chwali się konwersją (a nawet upsamplingiem) do
częstotliwości 384 kHz. Trudno ten fenomen wyjaśnić.
Natomiast z całą pewnością GSi75 wykorzystuje inną
cechę tego DAC-a - dwa opcjonalne filtry cyfrowe.
5 / 9 Następne
Tak jak większość wzmacniaczy lampowych, GSi75
ma dwa odczepy transformatorów, dla obciążeń
8- i 4-omowych.
6 / 9 Następne
Wśród standardów cyfrowych nie ma łącza
AES/EBU, które traci na popularności na
rzecz USB.
7 / 9 Następne
GSi75 nie jest wzmacniaczem zbalansowanym, co
jednak nie wykluczałoby przygotowania wejść XLR;
Audio Research nie czyni jednak żadnych pozorów
w tym względzie – wszystkie wejścia analogowe
mają formę RCA.
8 / 9 Następne
Wejście gramofonowe przygotowano bardzo
solidnie, układ obsługuje wkładki MM oraz MC,
dostępne są też dokładniejsze regulacje
parametrów.
9 / 9 Początek