Wejście przełączane jest w bardzo dobrych przekaźnikach. Wyraźnie widać też świetne gniazda wejściowe i scaloną drabinkę, w której następuje regulacja siły głosu.
1 / 8 Następne
Pass zbudowany jest wewnątrz dość podobnie do Modelu 3 Avantgarde Acoustic - z przodu potężny transformator toroidalny, z tyłu przedwzmacniacz, zaś po bokach końcówki mocy. Wszystko jest tu jednak pięć razy większe, potężniejsze, bardziej wydajne i - tak to wygląda - droższe.
2 / 8 Następne
Super-Symmetry to niewielki układ na małej płytce. Zbudowany wokół tranzystorów polowych ma za zadanie idealnie sparować obydwie połówki sygnału, co jest podstawą do poprawnego działania układu zbalansowanego.
3 / 8 Następne
Tranzystory mocy przykręcono bezpośrednio do bardzo dużych radiatorów. Ich sterowanie umieszczono jednak osobno, tuż przy przedwzmacniaczu.
4 / 8 Następne
W modelu INT-150 zastosowano te same radiatory, co w końcówce mocy X150.5 - wygięte ku górze, masywne, biegnące po obydwu bokach urządzenia. Wszystkie łącza zmieściły się blisko górnej ścianki. Mamy zarówno wejścia RCA, jak i XLR urządzenie jest w pełni zbalansowane.
5 / 8 Następne
Pass INT-150
6 / 8 Następne
Pass ma duży, czytelny wyświetlacz, na którym odczytamy wszystkie wskazania - to bardzo poręczny element, ponieważ widać wszystko nawet z dużej odległości.
7 / 8 Następne
Pass ma wejścia RCA i XLR. Warto zwrócić uwagę na zwory w tych ostatnich, łączące gałąź ujemną z masą - po to, aby przy korzystaniu z gniazd RCA nie wnosić niepotrzebnych szumów.
8 / 8 Początek