Music Hall c-dac15.3+a 15.3.
1 / 9 Następne
Obudowa CD ma takie same
wymiary jak wzmacniacza jedynie
ze względu na walory estetyczne.
Tak naprawdę mogłaby być znacznie
mniejsza. Najwięcej miejsca
zajmuje napęd, a cała
elektronika zmieściła
się na małej płytce
za nim.
2 / 9 Następne
W c-dac15.3 znajdziemy
wyjścia liniowe
niezbalansowane na gniazdach
RCA, wyjście cyfrowe S/PDIF, też na RCA,
a także wejścia cyfrowe - RCA, Toslink i USB.
3 / 9 Następne
Układ wygląda niemal identycznie jak
we wzmacniaczu Indiana Line
Puro 800, a wzmacniacze
różnią się właściwie
tylko tranzystorami
końcowymi i mocą
wyjściową.
4 / 9 Następne
W a15.3 znajdziemy wszystko,
co tradycyjnemu audiofi lowi potrzebne
do życia - wejścia liniowe, wejście gramofonowe
i wygodne, złocone gniazda głośnikowe (tutaj
pojedyncze). Wbrew panującej od niedawna
zasadzie, nie ma tu jednak wejść cyfrowych.
5 / 9 Następne
Tę część znamy już ze wzmacniacza Indiana Line
Puro 800 - wejście USB z kością Tenor TL7022L
i odbiornik cyfrowy Wolfsona dla wejść Toslink oraz
RCA. Pierwszy ogranicza sygnał do 96 kHz, a drugi
pozwala na taktowanie z częstotliwością 192 kHz.
6 / 9 Następne
Tranzystory Sankena są znane z niezawodności
i dobrych parametrów technicznych. Sama nazwa
fi rmy stała się synonimem dobrego brzmienia.
W a15.3 zastosowano komplementarną parę
2SA1186 + 2SC2837.
7 / 9 Następne
Podobnie jak w stojącym obok wzmacniaczu
Indiana Line Puro 800, tak i tutaj ważnym elementem
wyposażenia są gniazda mini-jack 3,5 mm - wyjście
słuchawkowe i wejście liniowe.
8 / 9 Następne
Choć umieszczono je obok siebie, sygnał,
jaki do tych wejść możemy przesłać, różni się górną
częstotliwością próbkowania: dla RCA to 192 kHz,
a dla USB i Toslinka - 96 kHz. USB nie przyjmie
88,2 kHz.
9 / 9 Początek