• Testy
    • Sprzęt stereo
    • Kino domowe
    • Videotesty
    • Marki
  • Vademecum
    • FAQ
    • Słownik
  • Aktualności
    • Sprzęt
    • Promocje i prezentacje
    • Branża
    • Newsroom
  • Muzyka
    • Newsy
    • Recenzje
    • Wywiady
  • Sklepy
    • Wszystkie miasta
    • Będzin
    • Białystok
    • Bielsko-Biała
    • Bochnia
    • Bydgoszcz
    • Częstochowa
    • Gdańsk
    • Gliwice
    • Jaworzno
    • Jawor
    • Kalisz
    • Katowice
    • Kielce
    • Konin
    • Kraków
    • Legnica
    • Lublin
    • Łódź
    • Marki
    • Małkowo
    • Olkusz
    • Olsztyn
    • Oświęcim
    • Opole
    • Pabianice
    • Poznań
    • Radom
    • Rybnik
    • Rydzyna
    • Rzeszów
    • Słupsk
    • Sopot
    • Szczecin
    • Toruń
    • Warszawa
    • Wejherowo
    • Wrocław
    • Zielona Góra
  • Dystrybutorzy
  • Magazyn
  • Forum
  • Newsletter
Nagrody
EISA 24/25
Galeria MUSIC HALL c-dac15.3+a 15.3

MUSIC HALL c-dac15.3+a 15.3

Odtwarzacz CD + wzmacniacz
Powrót do testu
c-dac15.3+a 15.3
Music Hall c-dac15.3+a 15.3.
1 / 9 Następne
c-dac15.3+a 15.3
Obudowa CD ma takie same wymiary jak wzmacniacza jedynie ze względu na walory estetyczne. Tak naprawdę mogłaby być znacznie mniejsza. Najwięcej miejsca zajmuje napęd, a cała elektronika zmieściła się na małej płytce za nim.
2 / 9 Następne
c-dac15.3+a 15.3
W c-dac15.3 znajdziemy wyjścia liniowe niezbalansowane na gniazdach RCA, wyjście cyfrowe S/PDIF, też na RCA, a także wejścia cyfrowe - RCA, Toslink i USB.
3 / 9 Następne
c-dac15.3+a 15.3
Układ wygląda niemal identycznie jak we wzmacniaczu Indiana Line Puro 800, a wzmacniacze różnią się właściwie tylko tranzystorami końcowymi i mocą wyjściową.
4 / 9 Następne
c-dac15.3+a 15.3
W a15.3 znajdziemy wszystko, co tradycyjnemu audiofi lowi potrzebne do życia - wejścia liniowe, wejście gramofonowe i wygodne, złocone gniazda głośnikowe (tutaj pojedyncze). Wbrew panującej od niedawna zasadzie, nie ma tu jednak wejść cyfrowych.
5 / 9 Następne
Tę część znamy już ze wzmacniacza Indiana Line Puro 800 - wejście USB z kością Tenor TL7022L i odbiornik cyfrowy Wolfsona dla wejść Toslink oraz RCA. Pierwszy ogranicza sygnał do 96 kHz, a drugi pozwala na taktowanie z częstotliwością 192 kHz.
6 / 9 Następne
Tranzystory Sankena są znane z niezawodności i dobrych parametrów technicznych. Sama nazwa fi rmy stała się synonimem dobrego brzmienia. W a15.3 zastosowano komplementarną parę 2SA1186 + 2SC2837.
7 / 9 Następne
Podobnie jak w stojącym obok wzmacniaczu Indiana Line Puro 800, tak i tutaj ważnym elementem wyposażenia są gniazda mini-jack 3,5 mm - wyjście słuchawkowe i wejście liniowe.
8 / 9 Następne
Choć umieszczono je obok siebie, sygnał, jaki do tych wejść możemy przesłać, różni się górną częstotliwością próbkowania: dla RCA to 192 kHz, a dla USB i Toslinka - 96 kHz. USB nie przyjmie 88,2 kHz.
9 / 9 Początek
Powrót do testu
Newsletter
O nas
  • Kontakt
  • O nas
  • Newsroom
  • Autorzy
Informacje prawne
  • Regulamin
  • Licencje
  • Polityka prywatności
Wydawca
Wydawnictwo AVT-Korporacja Sp. z o.o.
ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa
tel: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00
avt@avt.pl
avt.pl
© 2025 AVT