Obydwie pary wyjść analogowych, XLR i RCA, podają sygnał o stałym poziomie z wyjścia lampowego.
1 / 17 Następne
Mechanizm
CD kupiono
u Philipsa
- pewnie
już dawno
temu...
2 / 17 Następne
Edycja specjalna
wyróżnia się
"super lampami"
6H30, które
dostarczył
Sovtek.
3 / 17 Następne
Piękna sekcja
przetworników
cyfrowo-analogowych
z czterema
Burr-Brownami
- już na tym etapie
sygnał zyskuje
postać zbalansowaną.
4 / 17 Następne
Zasilanie
w odtwarzaczu
jest wyjątkowo
rozbudowane,
to tylko fragment
dla napędu
i sekcji cyfrowej,
lampy korzystają
z innego
obwodu.
5 / 17 Następne
Wnętrze odtwarzacza jest pięknie i obiecująco
zatłoczone, dużo miejsca zajmuje stopień
wyjściowy na lampach.
6 / 17 Następne
BAT VK 300x SE
7 / 17 Następne
Tuż przy wejściach RCA zainstalowano
trzpień uziemienia, które przyda się użytkownikom
gramofonów, o ile rozbudują VK-300x
o wewnętrzny moduł korekcyjny.
8 / 17 Następne
Wejścia XLR nieprzypadkowo ponumerowano
1 i 2, transmisję zbalansowaną firma traktuje
priorytetowo.
9 / 17 Następne
Liczba wejść z pewnością wystarczy. Jeśli ktoś zechce podłączyć więcej niż trzy źródła w standardzie
RCA, może wykorzystać wejścia XLR, posługując się przejściówkami dostarczanymi przez BAT-a.
10 / 17 Następne
Wyróżnikiem
wersji Special
Edition jest zupełnie
inny moduł
przedwzmacniacza,
zaczerpnięty
z drogiego,
samodzielnego
preampu
VK-50SE.
11 / 17 Następne
Każdy kanał ma
własną końcówkę
z kompletem
tranzystorów
bipolarnych i niezależny
radiator.
12 / 17 Następne
Mimo rozdzielenia
większości
układów to jeszcze
nie dual-mono,
gdyż główny
transformator
zasilający jest
wspólny.
13 / 17 Następne
Ciekawa
aranżacja modułu
wejść - jeden
kanał umieszczono
na głównej
płytce, drugi
na oddzielnym
druku.
14 / 17 Następne
Wraz ze zbalansowanym torem sygnału cała
konstrukcja wykazuje skłonność do symetrii.
15 / 17 Następne
BAT VK-D5 SE.
16 / 17 Następne
W wielu drogich źródłach CD spotyka się
wyjście cyfrowe na złączu BNC, które tak jak
wyjście koaksjalne pracuje w standardzie
75 omów.
17 / 17 Początek