
Wejścia lewego kanału przeniesiono
na małą, oddzielną płytkę połączoną
przewodami z dolnym, głównym
drukiem.
1 / 17 Następne

Każdy kanał otrzymał niezależne zasilanie.
2 / 17 Następne

Sercem (przed) wzmocnienia są rosyjskie
supertriody 6H30.
3 / 17 Następne

Dwa rządki gniazd XLR i ani jednego RCA
- chcąc skorzystać ze źródeł z gniazdami
RCA, trzeba dokupić przejściówki
4 / 17 Następne

Przednia ścianka jest szeroka i wysoka -
czym przypomina urządzenia profesjonalne.
5 / 17 Następne

Porządek i precyzyjny montaż, wiele elementów wykonano na specjalne zamówienie firmy.
6 / 17 Następne

W każdym
monobloku
pracuje aż
czternaście
lamp.
7 / 17 Następne

Prawidłową pracę każdej z czterech lamp
mocy sygnalizuje umieszczona obok dioda.
8 / 17 Następne

W dolnej ściance wykonano małe otwory,
umożliwiające wymianę bezpieczników bez
konieczności rozkręcania obudowy.
9 / 17 Następne

Ponieważ monoblok wywodzi się
z układu stereo, z tyłu znajdują się dwa
transformatory wyjściowe i jeden
zasilający, każdy ma własną puszkę
ekranującą.
10 / 17 Następne

Wyłącznik sieciowy to klasyczny,
mechaniczny hebelek.
11 / 17 Następne

Gniazda
głośnikowe obydwu
kanałów w wersji
mono połączono
wewnętrzną
zworą.
12 / 17 Następne

Choć w konstrukcji
widać też
półprzewodniki,
to służą one do
sterowania,
a w ścieżce
sygnału pracują
tylko lampy.
13 / 17 Następne

Z tyłu końcówki zainstalowano uchwyt,
pomocny przy jej przenoszeniu.
14 / 17 Następne

Każdy z dwóch kompletów wyjściowych
składa się z czterech trzpieni, służących
trzem odczepom dla różnych impedancji
obciążenia.
15 / 17 Następne

Przedwzmacniacz ma pętlę dla
rejestratorów - także na XLR-ach.
16 / 17 Następne

Dbałość o detale sięga nawet takiego
drobiazgu jak oczko czujnika podczerwieni,
które, by zachować jednolitą kolorystykę,
jest niebieskie.
17 / 17 Początek