Dzisiaj rzadziej są stosowane analogowe potencjometry,
ale niebieski Alps ma zapewnione miejsce
w historii oraz... w nowym XM7.
1 / 11 Następne
W układzie przedwzmacniacza phono ulokowano
ceniony (za walory brzmieniowe) wzmacniacz
operacyjny Analog Devices.
2 / 11 Następne
Chociaż moduł cyfrowy nie bije rekordów
w obsłudze “gęstych” formatów, to w większości
sytuacji będzie działał świetnie.
3 / 11 Następne
Tranzystory mocy wkręcono w dodatkowy metalowy
blok, przytwierdzony do dolnej ścianki, która pełni
rolę radiatora.
4 / 11 Następne
XM9 ma zarówno wejścia RCA, jak i XLR, ale aby
uaktywnić te ostatnie, należy zdjąć górną pokrywę
i zmienić konfigurację wewnętrznej zwory.
5 / 11 Następne
.Liniowe końcówki mocy wymagają solidnego zasilania;
oprócz transformatora toroidalnego są tutaj wysokiej
jakości kondensatory filtrujące marki Kendeil.
6 / 11 Następne
Serię XM zaprojektowano w oparciu o zunifi kowane
obudowy; oprócz przedwzmacniacza i końcówek,
Exposure oferuje też wzmacniacz zintegrowany XM5
(na zdjęciu, na górze), przedwzmacniacz phono XM3
i wzmacniacz słuchawkowy XM HP.
7 / 11 Następne
Chociaż w serii
XM jest również
oddzielny, znacznie
poważniejszy
przedwzmacniacz
gramofonowy,
to w XM7
nie pożałowano
przynajmniej
rozwiązania podstawowego
- dla
wkładek MM.
8 / 11 Następne
Tego typu
terminale
stosuje kilka
brytyjskich
fi rm. Na szczęście,
pasują
zwykłe bananki,
nie tylko
brytyjskie.
9 / 11 Następne
Wejścia współosiowe mają rzadko spotykane
(ale znakomite) konektory BNC; sygnały o najwyższych
parametrach przyjmuje jednak, jak zwykle,
złącze USB.
10 / 11 Następne
Umieszczenie gniazd słuchawkowych z tyłu
obudowy nie ułatwi życia, są za to aż dwa wyjścia -
w standardach 3,5 oraz 6,3 mm.
11 / 11 Początek