Rega to najważniejszy poddostawca
ramion w systemie OEM. W Transrotorze
zostają z nich tylko rurki (selekcjonowane)
i system podnoszenia ramienia wraz
z antyskatingiem.
1 / 12 Następne
Talerz nakrywany jest akrylową podkładką,
którą nacięto maleńkimi rowkami, aby trzymała
się dobrze powierzchni.
2 / 12 Następne
Kto boi się takiej składanki, może zamówić złożenie u dystrybutora lub zlecić to jakiejś innej
"analogowej" firmie.
3 / 12 Następne
Silnik zamknięto w bardzo solidnym, metalowym
kubku o szerokiej podstawie.
4 / 12 Następne
Sub-talerzyk ma długi trzpień, wkładany w
łoże z umieszczoną na jego dnie kulką. Spód
trzpienia jest płaski.
5 / 12 Następne
Ciężki talerz kładzie się na minisub-talerzu
ze stali.
6 / 12 Następne
Na osi silnika zamocowano aluminiowy krążek,
na którym ręcznie zmieniamy prędkość
obrotową.
7 / 12 Następne
Ramiona Regi wyposażone są w prosto, acz
bardzo elegancko rozwiązany antyskating -
magnetyczny.
8 / 12 Następne
Opcjonalnie można zamówić Avorio z wkładką
Merlo Reference. To wyjątkowo udane
połączenie.
9 / 12 Następne
Ramię ma klasyczne zawieszenie kardanowe, z dwoma płaszczyznami ruchu. Solidna przeciwwaga
to własny pomysł Transrotora.
10 / 12 Następne
Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Transrotorze
była wymiana okablowania wewnętrznego
i dodanie osobnej żyły uziemienia. Kabelek
van den Hula zakończony jest pięknymi
wtykami WBT NextGen.
11 / 12 Następne
Kabel zasilający silnika łączy się ze ściennym
zasilaczem przez złocone gniazdo DIN.
Umożliwia to łatwy apgrejd poprzez zastosowanie
lepszego zasilacza.
12 / 12 Początek