• Testy
    • Sprzęt stereo
    • Kino domowe
    • Videotesty
    • Marki
  • Vademecum
    • FAQ
    • Słownik
  • Aktualności
    • Sprzęt
    • Promocje i prezentacje
    • Branża
    • Newsroom
  • Muzyka
    • Newsy
    • Recenzje
    • Wywiady
  • Sklepy
    • Wszystkie miasta
    • Będzin
    • Białystok
    • Bielsko-Biała
    • Bochnia
    • Bydgoszcz
    • Częstochowa
    • Gdańsk
    • Gliwice
    • Jaworzno
    • Jawor
    • Kalisz
    • Katowice
    • Kielce
    • Konin
    • Kraków
    • Legnica
    • Lublin
    • Łódź
    • Marki
    • Małkowo
    • Olkusz
    • Olsztyn
    • Oświęcim
    • Opole
    • Pabianice
    • Poznań
    • Radom
    • Rybnik
    • Rydzyna
    • Rzeszów
    • Słupsk
    • Sopot
    • Szczecin
    • Toruń
    • Warszawa
    • Wejherowo
    • Wrocław
    • Zielona Góra
  • Dystrybutorzy
  • Magazyn
  • Forum
  • Newsletter
Nagrody
EISA 24/25
Galeria TRANSROTOR Avorio 25/60

TRANSROTOR Avorio 25/60

Gramofony
Powrót do testu
Rega to najważniejszy poddostawca
ramion w systemie OEM. W Transrotorze
zostają z nich tylko rurki (selekcjonowane)
i system podnoszenia ramienia wraz
z antyskatingiem.
Rega to najważniejszy poddostawca ramion w systemie OEM. W Transrotorze zostają z nich tylko rurki (selekcjonowane) i system podnoszenia ramienia wraz z antyskatingiem.
1 / 12 Następne
Talerz nakrywany jest akrylową podkładką,
którą nacięto maleńkimi rowkami, aby trzymała
się dobrze powierzchni.
Talerz nakrywany jest akrylową podkładką, którą nacięto maleńkimi rowkami, aby trzymała się dobrze powierzchni.
2 / 12 Następne
Kto boi się takiej składanki, może zamówić złożenie u dystrybutora lub zlecić to jakiejś innej
Kto boi się takiej składanki, może zamówić złożenie u dystrybutora lub zlecić to jakiejś innej "analogowej" firmie.
3 / 12 Następne
Silnik zamknięto w bardzo solidnym, metalowym
kubku o szerokiej podstawie.
Silnik zamknięto w bardzo solidnym, metalowym kubku o szerokiej podstawie.
4 / 12 Następne
Sub-talerzyk ma długi trzpień, wkładany w
łoże z umieszczoną na jego dnie kulką. Spód
trzpienia jest płaski.
Sub-talerzyk ma długi trzpień, wkładany w łoże z umieszczoną na jego dnie kulką. Spód trzpienia jest płaski.
5 / 12 Następne
Ciężki talerz kładzie się na minisub-talerzu
ze stali.
Ciężki talerz kładzie się na minisub-talerzu ze stali.
6 / 12 Następne
Na osi silnika zamocowano aluminiowy krążek,
na którym ręcznie zmieniamy prędkość
obrotową.
Na osi silnika zamocowano aluminiowy krążek, na którym ręcznie zmieniamy prędkość obrotową.
7 / 12 Następne
Ramiona Regi wyposażone są w prosto, acz
bardzo elegancko rozwiązany antyskating -
magnetyczny.
Ramiona Regi wyposażone są w prosto, acz bardzo elegancko rozwiązany antyskating - magnetyczny.
8 / 12 Następne
Opcjonalnie można zamówić Avorio z wkładką
Merlo Reference. To wyjątkowo udane
połączenie.
Opcjonalnie można zamówić Avorio z wkładką Merlo Reference. To wyjątkowo udane połączenie.
9 / 12 Następne
Ramię ma klasyczne zawieszenie kardanowe, z dwoma płaszczyznami ruchu. Solidna przeciwwaga
to własny pomysł Transrotora.
Ramię ma klasyczne zawieszenie kardanowe, z dwoma płaszczyznami ruchu. Solidna przeciwwaga to własny pomysł Transrotora.
10 / 12 Następne
Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Transrotorze
była wymiana okablowania wewnętrznego
i dodanie osobnej żyły uziemienia. Kabelek
van den Hula zakończony jest pięknymi
wtykami WBT NextGen.
Jedną z modyfikacji wprowadzonych w Transrotorze była wymiana okablowania wewnętrznego i dodanie osobnej żyły uziemienia. Kabelek van den Hula zakończony jest pięknymi wtykami WBT NextGen.
11 / 12 Następne
Kabel zasilający silnika łączy się ze ściennym
zasilaczem przez złocone gniazdo DIN.
Umożliwia to łatwy apgrejd poprzez zastosowanie
lepszego zasilacza.
Kabel zasilający silnika łączy się ze ściennym zasilaczem przez złocone gniazdo DIN. Umożliwia to łatwy apgrejd poprzez zastosowanie lepszego zasilacza.
12 / 12 Początek
Powrót do testu
Newsletter
O nas
  • Kontakt
  • O nas
  • Newsroom
  • Autorzy
Informacje prawne
  • Regulamin
  • Licencje
  • Polityka prywatności
Wydawca
Wydawnictwo AVT-Korporacja Sp. z o.o.
ul. Leszczynowa 11
03-197 Warszawa
tel: 22 257 84 99
fax: 22 257 84 00
avt@avt.pl
avt.pl
© 2025 AVT