Główka ramienia 9cc Evo jest częścią rurki.
1 / 10 Następne
Na wysoki profil całej konstrukcji składają się wysokie stopy, bardzo gruba podstawa i talerz.
2 / 10 Następne
To jedyny w tym teście gramofon,
który zasłużył na zdjęcie "rozbierane"
3 / 10 Następne
Tył przeciwwagi został wyłożony sorbotanem,
który świetnie tłumi drgania. Elementy dla obciążnika
antyskatingu wykonano z mosiądzu.
4 / 10 Następne
Silnik taki sam jak w Music Hallu, produkcji
Pro-Jecta, synchroniczny AC, z ręczną zmianą
prędkości obrotowej.
5 / 10 Następne
Drobiazg, ale przydatny - ramię utrzymywane
jest w pozycji spoczynkowej nie na zatrzasku,
a za pomocą małego magnesu.
6 / 10 Następne
To jedna z głównych zmian w stosunku do modelu 9.1 - najnowsze ramię PJ 9cc Evo z rurką
i główką z włókna węglowego oraz dużą obejmą kardanowego zawieszenia.
7 / 10 Następne
Silnik stawia się osobno. Należy pamiętać
przy tym o dokładnie dobranej odległości
- nie naprężajmy zanadto paska, ponieważ
pogorszymy izolację silnika i talerza!
8 / 10 Następne
Solidne, świetnie wykonane stopy z magnetycznym
odsprzęgnięciem.
9 / 10 Następne
A tak stopy wyglądają po wkręceniu - podnoszą
gramofon na dość dużą wysokość.
10 / 10 Początek