Głośniki niskotonowe
to 18-tki,
średniotonowy -
12-tka; częstotliwość
podziału między
tymi sekcjami wynosi
500 Hz.
1 / 9 Następne
Podwójne
gniazdo
przyłączeniowe
zupełnie
standardowe...jednak
założę się, że
instalowanie podwójnego
okablowania
nie jest
standardowym
posunięciem
posiadaczy
Classia 336.
2 / 9 Następne
To
kolumny
duże, ale
niebanalne
- ich forma odbiega
zarówno
od klasycznych prostopadłościennych
skrzynek, jak też od
kształtów opartych
na wygiętych ściankach
bocznych.
3 / 9 Następne
Otwór
bas-refleks
znajduje się
z tyłu, ale dość
wysoko,
a więc daleko
od podłogi.
4 / 9 Następne
Wysoką kolumnę
stabilizują dyskretne
nóżki, które nie
konkurują z imponującym
zwieńczeniem
na górze kolumny.
5 / 9 Następne
Trzy
niskotonowe
18-tki tworzą
potencjał zdolny
nagłośnić duże
pomieszczenia.
6 / 9 Następne
Również kopułkę wysokotonową
wykonano z CMMD - materiał
ten jest na tyle zrównoważony
w swoich parametrach (masa,
sztywność, tłumienie), że nadaje
się do przetwarzania wszystkich
podzakresów. Przed kopułką
uformowano tubkę i maksymalnie
zbliżono ją do przetwornika średniotonowego,
łącząc w jedną część
kosze obydwu przetworników.
7 / 9 Następne
Wygięty górny
panel to najbardziej
znamienny
element designu
serii Classia
i Cascade. Szyku
zadaje tu "piano black", ale oryginalniejsze
są
bruzdy na ściankach
bocznych i
tylnej.
8 / 9 Następne
Rys. 3. Dane techniczne.
9 / 9 Początek