Tandem przetworników wysokotonowych - jedwabnej
kopułki i wstęgowego - stosowany przez Dali w
większości serii; wcale nie takie łatwe zgranie przy
wysokiej częstotliwości podziału (14 kHz) udało się
znakomicie.
1 / 8 Następne
Brązowy, "organiczny" kolor membran głośników
nisko-średniotonowych mający nawiązywać do
zastosowanej w nich domieszki włókna drzewnego,
nie jest technologiczną koniecznością.
2 / 8 Następne
Duże,
karbowane zakrętki
zacisków, ich szeroki rozstaw,
izolowane zwory, ulokowanie blisko podłogi -
bardzo porządne i wygodne, choć nieociekające
luksusem gniazdo przyłączeniowe.
3 / 8 Następne
Drugi otwór
bas-refleks,
taki sam jak
z przodu, znajduje
się na tylnej
ściance. Powód
do zmartwienia?
Wcale nie, jeżeli
mamy ochotę
ustawić kolumnę
blisko ściany,
a nie chcemy
silnego basu,
możemy go po
prostu zamknąć.
4 / 8 Następne
Projektant Dali
lubi wizualnie
"rozwarstwiać"
front obudowy;
poza podziałem
samej przedniej
ścianki, jest jeszcze
maskownica
(bardzo cienka
- 5 mm), a do
tego dystans,
tworzony przez
specjalne
kołeczki.
5 / 8 Następne
Również od spodu
widać dodatek włókna
drzewnego - to te
jaśniejsze kreseczki
- zatopionego
w pulpie celulozowej,
zabarwionej na
brązowo, ale od tyłu
niepowlekanej.
6 / 8 Następne
Jak się chce, to można, o ile tylko
zwrotnica nie jest zbyt skomplikowana
- nawet na płytkach
(niedrukowanych) instalowanych
bezpośrednio na gnieździe
można ulokować dobre elementy,
takie jak cewki powietrzne. Zwrotnice Dali
są często montowane metodą bezpośredniego
łączenia końcówek elementów.
7 / 8 Następne
Jakby przygotowane na to,
że będą oglądane również od tyłu
8 / 8 Początek