Obudowa jest
technicznie solidna,
estetycznie skromna, ale ma
kilka "smaczków" - zaokrąglone
pionowe krawędzie i małą dylatację na
połączeniu z cokołem, bardzo praktycznym,
bo nieco większym niż podstawa samej skrzynki,
a więc poprawiającym stabilność, a nie tylko wygląd.
1 / 4 Następne
Gniazdo przyłączeniowe,
chociaż
podwójne, jest najbardziej
standardowe
- to model znany
od dwudziestu lat,
z którego wielu producentów
rezygnuje
tylko dlatego, żeby
pokazać, iż mają coś
własnego, oryginalnego.
Blaszkowe zwory
lepiej wymienić na
kabelki, ale najlepiej
(oczywiście, jeżeli nie
stosujemy bi-wiringu)
gniazdo odkręcić
i przylutować obydwie
pary wewnętrznego
okablowania
do jednej pary.
2 / 4 Następne
Głośniki średniotonowy (na górze) i niskotonowe
(jeden z nich - na dole) mają podobne, powlekane
celulozowe membrany. Głośnik średniotonowy jest
nieco mniejszy (15 cm) od niskotonowych (18 cm),
co można uznać za przejaw jeszcze większej
"konwencjonalności" niż w układzie Focala, gdzie
wszystkie głośniki mają taką samą średnicę, mimo
że kolumna T+A wygląda na pozór oryginalniej,
mając rozsunięte przetworniki niskotonowe.
3 / 4 Następne
Głośnik wysokotonowy to nie
"zwykła" tekstylna kopułka;
po pierwsze, dookoła kopułki
widać taki sam pierścień
jak w głośniku ESA Neo 2;
po drugie, front ma profi l
"krótkiej tubki" zmieniającej
charakterystyki kierunkowe.
4 / 4 Początek