Preamp 1.0: Każdy z kanałów (audio) przedwzmacniacza ma
dedykowany transformator zasilający.
1 / 13 Następne
Preamp 1.0: Sygnały z wejść są kluczowane przekaźnikami,
wcałym torze (pod warunkiem wykorzystania wejść
XLR) sygnał utrzymuje formę zbalansowaną.
2 / 13 Następne
Preamp 1.0 ma wyłącznie wejścia analogowe
iliniowe – podłączenie gramofonu będzie wymagało
zastosowania zewnętrznego phonostage’a.
3 / 13 Następne
Preamp 1.0: Producent przygotował dwa moduły wejść,
w każdym jest do dyspozycji niesymetryczne RCA
oraz zbalansowane XLR.
4 / 13 Następne
Preamp 1.0: Trzy dodatkowe gniazda przedwzmacniacza,
wśród których jest USB, służą wyłącznie systemom
sterowania.
5 / 13 Następne
Stereo 1.0: Widoczne (w okolicach górnej krawędzi) tranzystory
to zaledwie połowa arsenału jednego kanału; kolejne
sześć znajduje się po drugiej stronie płytki.
6 / 13 Następne
Stereo 1.0: Końcówki rozplanowano na dwóch niezależnych
modułach, zasilacz oparto na jednym, ale bardzo
wydajnym transformatorze.
7 / 13 Następne
Stereo 1.0: Niekonwencjonalną
formę
obudowy
uzyskano dzięki
specjalnej
konstrukcji
spinającej
iwzmacniającej
poszczególne
ścianki.
8 / 13 Następne
Stereo 1.0: Oprócz
podstawowej
baterii
kondensatorów,
kolejne
ich zespoły
umieszczono
na każdej
z płytek końcówek
mocy.
9 / 13 Następne
Stereo 1.0: Terminale
głośnikowe
występują w jednym
komplecie,
wmonofonicznej
końcówce Mono
1.0 mamy do
dyspozycji taki
sam zestaw –
dwóch par.
10 / 13 Następne
Stereo 1.0
ma aż trzy
wejścia (wybór
przełącznikiem
hebelkowym),
w tym jedno
wspecjalnej,
fi rmowej formule
Constellation
Link (opisane
jako Direct).
11 / 13 Następne
Stereo 1.0: Constellation Audio jest zwolennikiem łączenia małych
pojemności kondensatorów filtrujących (szybsze
przeładowanie układu).
12 / 13 Następne
Stereo 1.0: Złącze USB realizuje wyłącznie zadania serwisowe.
13 / 13 Początek