Od frontu sama
25-mm aluminiowa
kopułka
wygląda dość
konwencjonalnie.
Chroni
ją bardzo
drobniutka
siateczka, której
nie można
zdjąć. Jednak
za kopułką
czekają na
nas rzeczy
specjalne...
1 / 9 Następne
Największe ozdoby ulokowano z tyłu - Mezzo 8 mają
najładniejszy w tym teście terminal przyłączeniowy
- elegancki, solidny i funkcjonalny.
2 / 9 Następne
Obudowa ma wygięte boczne ścianki,
ale nie łączą się one z tyłu bezpośrednio
- jest jeszcze tylny panel.
Okleina - sztuczna, drewnopodobna,
ale nawet w prozaicznej, czarnej,
wersji, dzięki starannemu wykonaniu
i ładnym proporcjom, Mezzo prezentują
się bardzo atrakcyjnie. Pozostałe
wersje kolorystyczne to ciemny
orzech i jasny dąb.
3 / 9 Następne
Jeden z miłych detali - otwór bas-refleks
w nietypowym kształcie, z przyzwoitym wyprofilowaniem.
4 / 9 Następne
Głośnik średniotonowy ma średnicę nieco mniejszą niż
głośniki niskotonowe. Membrany w obydwu przypadkach
są aluminiowe; głośnik formalnie średniotonowy ma swój
udział w przetwarzaniu niskich częstotliwości, co można
stwierdzić widząc dużą amplitudę, z jaką pracuje.
5 / 9 Następne
Sam głośnik wysokotonowy od tyłu - w dużym
otworze neodymowego magnesu widać tylną
stronę kopułki...
6 / 9 Następne
W takiej sytuacji komora izolująca musi być
przygotowana w samej obudowie - i jest,
w dodatku uzbrojona w dziewięć
rureczek.
7 / 9 Następne
Głośniki niskotonowe i nisko-średniotonowe
znowu zaekranowano... nie wiadomo po
co. Na ekranach widać ślady po "glucie",
izolującym od wewnętrznych wzmocnień, na
których opierają się głośniki.
8 / 9 Następne
Dziewięć otworków w pokrywie
głośnika wysokotonowego to nie ozdoba
(chociaż wyglądają też milutko), ale system
ATT; Mordaunt-Short przygotował własną
koncepcję tłumienia/rozpraszania fali od
tylnej strony kopułki. Główna maskownica
nie obejmuje głośnika wysokotonowego,
ma też potrzebne wyprofilowanie, aby nie
zakłócać jego promieniowania.
9 / 9 Początek