
Przeciwwaga z aluminium porusza się po
plastikowym trzpieniu. Antyskating to klasyka -
ciężarek na żyłce.
1 / 8 Następne

Synchroniczny silnik Pro-Jecta umieszczono na
wysokim, aluminiowym walcu, który wynosi oś silnika
na wysokość, na której znajduje się talerz.
2 / 8 Następne

Gniazda RCA są mocowane w metalowej puszce
wpuszczonej pod obrys podstawy.
3 / 8 Następne

Wkładka Audio-Technica AT 95 E to konstrukcja
znana z wielu niedrogich gramofonów, ale nigdy
wcześniej nie słyszałem jej grającej tak dobrze.
4 / 8 Następne

Główka ramienia to rozpłaszczona część rurki.
Uchwyt na palec - osobny element przykręcany wraz
z wkładką.
5 / 8 Następne

Rurka ramienia jest aluminiowa; na jej boku naniesiono
linię ułatwiającą ustawienie VTA
6 / 8 Następne

Klasyczne,
kardanowe
zawieszenie
ramienia zostało
zbudowane
z hartowanych
ostrzy i regulowanych
punktów,
w których
są oparte.
Mniejsza
obejma została
przesunięta
w stosunku
do ramienia
pod takim
samym kątem
jak główka
ramienia.
7 / 8 Następne

Wysokość
VTA regulujemy
poprzez
wykręcenie
dwóch widocznych
na
zdjęciu śrub
i przesunięcie
kolumny
ramienia.
8 / 8 Początek