Konstrukcje Paradigma znamy z tego, że ich
maskownice są integralną częścią akustycznego
układu przedniej ścianki. Okazuje się jednak, że po
ich zdjęciu wcale jednoznacznie nie pogarsza się
charakterystyka, chociaż się zmienia.
Materiał głównej, stożkowej części membran
niskotonowych wywodzi się z polipropylenu, ale tutaj
został wzmocniony domieszką węgla. Usztywnia
go też duża - i już na pewno niepolipropylenowa -
centralna nakładka.
Rzadko już dzisiaj spotykana płyta wiórowa ma dobre
właściwości akustyczne (wysoką stratność wewnętrzną),
ale nie jest tak wygodna w obróbce jak powszechnie
stosowany MDF.
Naprawdę wyjątkowo duże - jak na głośniki
14-cm - układy magnetyczne mają zarówno
niskotonowe, jak i nisko-średniotonowe;
konstrukcja koszy jest adekwatnie solidna. Od
tej strony głośniki niskotonowe niczym się nie
różnią od nisko-średniotonowego, wszystkie
trzy pracują we wspólnej komorze bas-refleks
i mają podobne udziały w produkcji niskich
częstotliwości.
Duża łączna powierzchnia otworów
zapewni swobodne (bez kompresji
i turbulencji) działanie układu rezonansowego
nawet przy dużych amplitudach
głośników. Monitor 7 v6 jest,
dzięki pracy trzech mocnych 14-tek i tak
przygotowanemu układowi rezonansowemu
obudowy, najlepiej (w tym teście)
predestynowany do grania głośnego
i dynamicznego, mimo że wcale nie jest
największą konstrukcją.
Górny otwór bas-refleks wychodzi z tej samej
komory co dolny; w ten sposób działa jeden układ
rezonansowy obudowy, dostrojony do jednej podstawkowej
częstotliwości, chociaż promieniujący
z różnych miejsc, co w pewnym stopniu może uśredniać
rezonanse pasożytnicze obudowy i rezonanse
powstające w samym pomieszczeniu.