All Inclusive TV: nowa promocja Toshiby

Toshiba Television Central Europe wprowadza na polski rynek pierwsze na świecie telewizory wyposażone w wielordzeniową platformę CEVO ENGINE. Premierze towarzyszy akcja promocyjna All Inclusive TV gwarantująca konsumentom kupującym telewizory z CEVO ENGINE dodatkowy pakiet usług.
Dodano: 8 lipiec 2011

Klienci, którzy w okresie do 30.09.2011 kupią telewizor Toshiba z technologią CEVO ENGINE (modele serii ZL1, WL863 i YL863) otrzymają gratis:

- uchwyt ścienny (do wyboru uchylny w pionie bądź stały)
- instalację telewizora na ścianie
- profesjonalną kalibrację
- specjalną opiekę serwisową (dotyczy modeli ZL1, przez pierwszy rok gwarancji – naprawa u Klienta w domu, w przypadku konieczności zabrania telewizora do serwisu odbiornik zastępczy)

Zasady promocji są bardzo proste. Po dokonaniu zakupu telewizora objętego promocją Klient ma 30 dni na rejestrację na stronie internetowej Toshiba-av.pl. Wypełniając odpowiedni formularz, automatycznie zgłasza chęć skorzystania z pakietu promocyjnego All Inclusive TV. Po przeprowadzeniu rejestracji serwis Toshiba skontaktuje się z Klientem w ciągu 48 godzin celem ustalenia terminu instalacji. Serwisanci Toshiba zamontują telewizor u Klienta w domu, podłączą sprzęt AV, dokonają profesjonalnej kalibracji gwarantującej studyjną jakość obrazu zamierzoną przez hollywoodzkich twórców, a dodatkowo udzielą użytkownikom podstawowych instrukcji dotyczących korzystania z nowego telewizora.

Newsy sprzętowe

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nadszedł jak co roku wyczekiwany moment - wraz z kilkoma urządzeniami audio przenośnego ...

Marantz i Denon z AirPlay 2...

Wybrane produkty Denon i Marantz z funkcjonalnością HEOS multiroom audio uzyskały najnowszą ...
Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Salon Q21 autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio

Dodano: 3 sierpień 2018
Salon Q21 z Pabianic został autoryzowanym dealerem produktów marki Moon - Simaudio. Firma zaprasza na odsłuchy, umożliwia też wypożyczenia urządzeń i zorganizowanie indywidualnych odsłuchów w domu...
Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Q21 dystrybutorem marki AUDIOLAB

Dodano: 12 lipiec 2018
Od 1 lipca 2018 roku firma Q21 została wyłącznym przedstawicielem marki Audiolab w Polsce. Zapowiada też niższe ceny urządzeń detalicznych.
Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Philips TV i Bowers & Wilkins nawiązują współpracę

Dodano: 2 lipiec 2018
Philips TV oraz Bowers & Wilkins zainicjowały współpracę, której celem jest stworzenie wybitnych produktów, wyznaczających referencyjny poziom parametrów audio i wideo wśród telewizorów.
Triangle w RAFKO Dystrybucja

Triangle w RAFKO Dystrybucja

Dodano: 13 czerwiec 2018
Z 1 czerwca 2018 firma RAFKO Dystrybucja została wyłącznym przedstawicielem marki Triangle w Polsce.
Audio - lipiec - sierpień 2018

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

Test porównawczy wzmacniaczy stereofonicznych w zakresie 2200-2800 zł pokazuje, jak bardzo się zmieniły, jak wiele dodatkowych funkcji można dzisiaj znaleźć w nawet niedrogich modelach.   Kilka kolejnych testów, już indywidualnych, wprowadza nie tylko nowe produkty, ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj

Newsletter
zapisz się i zyskaj
Zamów newsletter, a co tydzień otrzymasz porcję
wyselekcjonowanych wiadomości ze świata
audio-video i muzyki.
Teraz przy zapisaniu się na
newsletter otrzymasz bieżące
e-wydanie magazynu AUDIO
Okładka Audio

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nagrody EISA 2018-2019 rozdane

Nadszedł jak co roku wyczekiwany moment - wraz z kilkoma urządzeniami audio przenośnego prezentujemy w sumie 35 najlepsz...