Unicode

MILOOPA
Unicode

Pop / Elektronika

  • Wykonanie
  • Nagranie
Prawdziwa gratka dla audiofilów. Długo oczekiwana, druga płyta zespołu Miloopa ujrzała światło dziennie i ma szanse szybko zdobyć wysokie miejsce na liście przebojów muzyki elektronicznej.

Jest tu wszystko, czego wyrobionym słuchaczom potrzeba: przestrzenne brzmienie z tłustym basem, szeroki delay, masa dobrze dobranych rozwiązań muzycznych, ale bez zbytniego efekciarstwa, wreszcie polifoniczne wokale i pulsujący rytm.

Zespół wykorzystuje bardzo bogate instrumentarium. Grają to wszystko muzycy-zawodowcy, świetnie obeznani ze współczesnymi technikami, radzący sobie również z kontrabasami i trąbkami. Dodam, że zespół podjął współpracę z Roli Mosimnnem, jednym z najbardziej cenionych i doświadczonych producentów, mającym na koncie m. in. płytę Album of the Year Faith No More (a oprócz tego m. in. Bjork, The The, Smashing Pumpkins, Einstuerzend Neubauten i New Order), przez co Unicode jest płytą bez wschodnieuropejskich kompleksów.

Wrocławski band zaprosił do nagrania płyty m. in. Tom Fronza (didgeridoo) oraz pochodzącego z południowych Indii Ganesha Anandana (instrumenty perkusyjne). Zespół jest obecnie w trasie koncertowej obejmującej kluby oraz festiwale w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Francji i Izraelu. Czy spotkamy ich w Polsce? Nie wątpię.

Tomasz Jakubowski


GIG-ANT
Audio - lipiec - sierpień 2019

Czytaj bieżący numer na swoim tablecie za darmo!

W tym numerze znajdziecie regularny test porównawczy (pięć wzmacniaczy za ok. 9000 zł), hi-endowe kolumny, gramofon, ale polecam przede wszystkim indywidualne testy pięciu urządzeń nowej generacji - soundbarów, głośników bezprzewodowych, systemów "all-in-one". ...

Kup ten numer Zaprenumeruj Przejrzyj