Array
(
    [0] => stdClass Object
        (
            [id] => 30977
            [title] => Critique of Swing in Two Parts
            [alias] => pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
            [categories_id] => 1375
            [categories_type_id] => 457
            [introtext] => 

Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm. Co można krytykować w tym silniku napędzającym jazz od stu lat? 

[date_publish] => 2024-07-31 08:31:32 [categoryTitle] => Jazz [categoryAlias] => jazz [route] => /muzyka/recenzje/jazz/30977-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz [categoryParenRoute] => /20-lat-audio [images] => stdClass Object ( [lidowe] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 30977 [id] => 77506 [width] => 3000 [height] => 3000 [alias] => lidowe [src] => /images/5/0/6/77506-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg [title] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts [description] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts [zrodlo] => ) ) ) [image] => /images/5/0/6/77506-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg [link] => /muzyka/recenzje/jazz/30977-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts ) [1] => stdClass Object ( [id] => 30948 [title] => Critique of Swing in Two Parts [alias] => pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts [categories_id] => 1375 [categories_type_id] => 457 [introtext] =>

Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm.

[date_publish] => 2024-07-08 12:19:05 [categoryTitle] => Jazz [categoryAlias] => jazz [route] => /muzyka/recenzje/jazz/30948-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz [categoryParenRoute] => /20-lat-audio [images] => stdClass Object ( [lidowe] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 30948 [id] => 77390 [width] => 1500 [height] => 1500 [alias] => lidowe [src] => /images/3/9/0/77390-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg [title] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts [description] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts [zrodlo] => ) ) ) [image] => /images/3/9/0/77390-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg [link] => /muzyka/recenzje/jazz/30948-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts ) [2] => stdClass Object ( [id] => 24573 [title] => 24 Preludes & Improvisation [alias] => pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation [categories_id] => 1374 [categories_type_id] => 457 [introtext] =>

Album "24 Preludia i Improwizacje" jest szóstym w dyskografii pianisty Piotra Orzechowskiego, który przyjął artystyczny pseudonim Pianohooligan. To trzeci album nagrany solo i tę twórczość należy szczególnie wyróżnić, bo choć cenię każde jego nagranie, a dodać należy dwie płyty z jego zespołem High Definition i płytę "Bach Rewrite" nagraną z Marcinem Maseckim i Capellą Cracoviensis, to dzieła solowe Piotra Orzechowskiego są jak pomniki w polskiej kulturze.

[date_publish] => 2017-12-07 09:35:05 [categoryTitle] => Inne [categoryAlias] => inne [route] => /muzyka/recenzje/inne/24573-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/inne [categoryParenRoute] => /20-lat-audio [images] => stdClass Object ( [lidowe] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 24573 [id] => 48603 [width] => 600 [height] => 541 [alias] => lidowe [src] => /images/6/0/3/48603-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation-audiocompl.jpg [title] => Piotr Orzechowski - 24 Preludes & Improvisation [description] => Piotr Orzechowski - 24 Preludes & Improvisation [zrodlo] => ) ) ) [image] => /images/6/0/3/48603-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation-audiocompl.jpg [link] => /muzyka/recenzje/inne/24573-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation ) [3] => stdClass Object ( [id] => 16474 [title] => Experiment: Penderecki [alias] => pianohooligan-experiment-penderecki [categories_id] => 1370 [categories_type_id] => 457 [introtext] =>

"Znakomita, twórcza interpretacja. Szczególnie polecam." - zachęca do wysłuchania fortepianowych transkrypcji swoich utworów Krzysztof Penderecki. Taka zachęta skierowana do potencjalnych słuchaczy o czymś świadczy.

[date_publish] => 2013-02-02 00:00:00 [categoryTitle] => Klasyczna [categoryAlias] => klasyczna [route] => /muzyka/recenzje/klasyczna/16474-pianohooligan-experiment-penderecki [categoryRoute] => /muzyka/recenzje/klasyczna [categoryParenRoute] => /20-lat-audio [images] => stdClass Object ( [lidowe] => Array ( [0] => stdClass Object ( [content_id] => 16474 [id] => 58001 [width] => 700 [height] => 629 [alias] => lidowe [src] => /images/0/0/1/58001-pianohooligan-experiment-penderecki.jpg [title] => Pianohooligan - Experiment: Penderecki [description] => Pianohooligan - Experiment: Penderecki [zrodlo] => ) ) ) [image] => /images/0/0/1/58001-pianohooligan-experiment-penderecki.jpg [link] => /muzyka/recenzje/klasyczna/16474-pianohooligan-experiment-penderecki ) )
PIANOHOOLIGAN
Critique of Swing in Two Parts
Wykonanie
Nagranie

Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm. Co można krytykować w tym silniku napędzającym jazz od stu lat? 

PIANOHOOLIGAN
Critique of Swing in Two Parts
Wykonanie
Nagranie

Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm.

PIANOHOOLIGAN
24 Preludes & Improvisation
Wykonanie
Nagranie

Album "24 Preludia i Improwizacje" jest szóstym w dyskografii pianisty Piotra Orzechowskiego, który przyjął artystyczny pseudonim Pianohooligan. To trzeci album nagrany solo i tę twórczość należy szczególnie wyróżnić, bo choć cenię każde jego nagranie, a dodać należy dwie płyty z jego zespołem High Definition i płytę "Bach Rewrite" nagraną z Marcinem Maseckim i Capellą Cracoviensis, to dzieła solowe Piotra Orzechowskiego są jak pomniki w polskiej kulturze.

PIANOHOOLIGAN
Experiment: Penderecki
Wykonanie
Nagranie

"Znakomita, twórcza interpretacja. Szczególnie polecam." - zachęca do wysłuchania fortepianowych transkrypcji swoich utworów Krzysztof Penderecki. Taka zachęta skierowana do potencjalnych słuchaczy o czymś świadczy.

Live Sound & Installation kwiecień - maj 2020

Live Sound & Installation

Magazyn techniki estradowej

Gitarzysta maj 2024

Gitarzysta

Magazyn fanów gitary

Perkusista styczeń 2022

Perkusista

Magazyn fanów perkusji

Estrada i Studio czerwiec 2021

Estrada i Studio

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Estrada i Studio Plus listopad 2016 - styczeń 2017

Estrada i Studio Plus

Magazyn muzyków i realizatorów dźwięku

Audio październik 2024

Audio

Miesięcznik audiofilski - polski przedstawiciel European Imaging and Sound Association

Domowe Studio - Przewodnik 2016

Domowe Studio - Przewodnik

Najlepsza droga do nagrywania muzyki w domu