Array
(
[0] => stdClass Object
(
[id] => 30977
[title] => Critique of Swing in Two Parts
[alias] => pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
[categories_id] => 1375
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm. Co można krytykować w tym silniku napędzającym jazz od stu lat?
[date_publish] => 2024-07-31 08:31:32
[categoryTitle] => Jazz
[categoryAlias] => jazz
[route] => /muzyka/recenzje/jazz/30977-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 30977
[id] => 77506
[width] => 3000
[height] => 3000
[alias] => lidowe
[src] => /images/5/0/6/77506-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg
[title] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts
[description] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/5/0/6/77506-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/jazz/30977-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
)
[1] => stdClass Object
(
[id] => 30948
[title] => Critique of Swing in Two Parts
[alias] => pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
[categories_id] => 1375
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm.
[date_publish] => 2024-07-08 12:19:05
[categoryTitle] => Jazz
[categoryAlias] => jazz
[route] => /muzyka/recenzje/jazz/30948-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/jazz
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 30948
[id] => 77390
[width] => 1500
[height] => 1500
[alias] => lidowe
[src] => /images/3/9/0/77390-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg
[title] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts
[description] => Pianohooligan - Critique of Swing in Two Parts
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/3/9/0/77390-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/jazz/30948-pianohooligan-critique-of-swing-in-two-parts
)
[2] => stdClass Object
(
[id] => 24573
[title] => 24 Preludes & Improvisation
[alias] => pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation
[categories_id] => 1374
[categories_type_id] => 457
[introtext] => Album "24 Preludia i Improwizacje" jest szóstym w dyskografii pianisty Piotra Orzechowskiego, który przyjął artystyczny pseudonim Pianohooligan. To trzeci album nagrany solo i tę twórczość należy szczególnie wyróżnić, bo choć cenię każde jego nagranie, a dodać należy dwie płyty z jego zespołem High Definition i płytę "Bach Rewrite" nagraną z Marcinem Maseckim i Capellą Cracoviensis, to dzieła solowe Piotra Orzechowskiego są jak pomniki w polskiej kulturze.
[date_publish] => 2017-12-07 09:35:05
[categoryTitle] => Inne
[categoryAlias] => inne
[route] => /muzyka/recenzje/inne/24573-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/inne
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 24573
[id] => 48603
[width] => 600
[height] => 541
[alias] => lidowe
[src] => /images/6/0/3/48603-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation-audiocompl.jpg
[title] => Piotr Orzechowski - 24 Preludes & Improvisation
[description] => Piotr Orzechowski - 24 Preludes & Improvisation
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/6/0/3/48603-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation-audiocompl.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/inne/24573-pianohooligan-piotr-orzechowski-24-preludes-improvisation
)
[3] => stdClass Object
(
[id] => 16474
[title] => Experiment: Penderecki
[alias] => pianohooligan-experiment-penderecki
[categories_id] => 1370
[categories_type_id] => 457
[introtext] => "Znakomita, twórcza interpretacja. Szczególnie polecam." - zachęca do wysłuchania fortepianowych transkrypcji swoich utworów Krzysztof Penderecki. Taka zachęta skierowana do potencjalnych słuchaczy o czymś świadczy.
[date_publish] => 2013-02-02 00:00:00
[categoryTitle] => Klasyczna
[categoryAlias] => klasyczna
[route] => /muzyka/recenzje/klasyczna/16474-pianohooligan-experiment-penderecki
[categoryRoute] => /muzyka/recenzje/klasyczna
[categoryParenRoute] => /20-lat-audio
[images] => stdClass Object
(
[lidowe] => Array
(
[0] => stdClass Object
(
[content_id] => 16474
[id] => 58001
[width] => 700
[height] => 629
[alias] => lidowe
[src] => /images/0/0/1/58001-pianohooligan-experiment-penderecki.jpg
[title] => Pianohooligan - Experiment: Penderecki
[description] => Pianohooligan - Experiment: Penderecki
[zrodlo] =>
)
)
)
[image] => /images/0/0/1/58001-pianohooligan-experiment-penderecki.jpg
[link] => /muzyka/recenzje/klasyczna/16474-pianohooligan-experiment-penderecki
)
)
PIANOHOOLIGAN
Critique of Swing in Two Parts
Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm. Co można krytykować w tym silniku napędzającym jazz od stu lat?
PIANOHOOLIGAN
Critique of Swing in Two Parts
Ten album jest podwójną prowokacją: wobec artysty i wobec słuchacza. Nie dość, że pianista Piotr Orzechowski już na początku artystycznej aktywności przyjął pseudonim Pianohooligan, to podjął się krytyki swingu – stylu dominującego w jazzie lat 30., a także określającego pulsujący rytm.
PIANOHOOLIGAN
24 Preludes & Improvisation
Album "24 Preludia i Improwizacje" jest szóstym w dyskografii pianisty Piotra Orzechowskiego, który przyjął artystyczny pseudonim Pianohooligan. To trzeci album nagrany solo i tę twórczość należy szczególnie wyróżnić, bo choć cenię każde jego nagranie, a dodać należy dwie płyty z jego zespołem High Definition i płytę "Bach Rewrite" nagraną z Marcinem Maseckim i Capellą Cracoviensis, to dzieła solowe Piotra Orzechowskiego są jak pomniki w polskiej kulturze.
PIANOHOOLIGAN
Experiment: Penderecki
"Znakomita, twórcza interpretacja. Szczególnie polecam." - zachęca do wysłuchania fortepianowych transkrypcji swoich utworów Krzysztof Penderecki. Taka zachęta skierowana do potencjalnych słuchaczy o czymś świadczy.